740
Fitness

Ασκήσεις γλουτών

12 Ιουνίου 2014
της Μάντη Περσάκη

Η Μάντη Περσάκη, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, διπλωματούχος στην ειδικότητα Pilates μας καθοδηγεί υποδεικνύοντας τρόπους να γυμνάσουμε εύκολα διάφορα μέρη στο σώμα μας, συνδυάζοντας πάντα άσκηση και διατροφή.

Περισσότερες ασκήσεις μπορείτε να δείτε και να διαβάσετε στο www.mandypersaki.gr

1η άσκηση

Στήριξη σε παλάμες και γόνατο , παλάμες ώμοι βρίσκονται στην ίδια ευθεία , ανεβοκατεβάζω πόδι εκπνέοντας στο ανέβασμα . Προσοχή αν κάποιος έχει πρόβλημα στη μέση να μην κάνει υπερέκταση στο ανέβασμα του ποδιού .1΄στο κάθε πόδι.

askhsh 1 gloutoi

 

2η ασκηση

Στήριξη σε παλάμες και γόνατο, παλάμες - ώμοι βρίσκονται στην ίδια ευθεία. Διατηρώ γόνατο ψηλά και λυγίζω τεντώνω στο πλάι. Επνέω στο τέντωμα του ποδιού . 1΄στο κάθε πόδι.

askhsh 2 gloutoi

 

3η άσκηση

Παλάμες ακουμπάνε στο έδαφος , το μπροστινό πόδι βρίσκεται ανάμεσα στα χέρια , λυγίζω και εκπνέοντας τεντώνω πόδια. 15 επαναλήψεις στο κάθε πόδι. Προσπαθώ οι παλάμες να μην ξεκολλάνε από το έδαφος.

askhsh 3 gloutoi

  • Μάντη Περσάκη Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής

    Είναι καθηγήτρια φυσικής αγωγής και ιδιοκτήτρια 3 γυμναστηρίων με την επωνυμία Pilates by Mandy. Έχει ειδικότητα στην κολύμβηση και στην άσκηση pilates.

×
×