740
Fitness

7 τροφές που κάνουν καλό στους μύες μας!

28 Ιανουαρίου 2016
gynaika pou gymnazetai me varh

Photo source: www.bigstockphoto.com

Ποιες τροφές μπορούν να μας βοηθήσουν να δυναμώσουμε τους μύες μας;

Και ποιος άραγε δεν έχει ονειρευτεί ένα γυμνασμένο καισφριγηλό κορμί; Ποιος δε θέλησε δυνατούς μύες σε όλο το μήκος του σώματος του; Η διατροφή είναι ισχυρός σύμμαχος σε μία προσπάθεια ενίσχυσης ή διατήρησης της μυϊκής μάζας, καθώς υπάρχουν τροφές που ευνοούν και βοηθούν την ανάπτυξη του μυϊκού ιστού.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

McGregor R., Poppitt S., Milk protein for improved metabolic health: a review of the evidence. Nutrition & Metabolism 2013, 10:46

Hida A., Hasegawa Y., Mekata Y., Usuda M., Masuda Y., Kawano H., Kawano Y., Effects of Egg White Protein Supplementation on Muscle Strength and Serum Free Amino Acid Concentrations. Nutrients 2012, 4(10), 1504-1517

Slavin JL, Lloyd B., Health benefits of fruits and vegetables. Adv Nutr. 2012 Jul 1;3(4):506-16

Borneo R, León AE., Whole grain cereals: functional components and health benefits. Food Funct. 2012 Feb;3(2):110-9

Williams P., Nutritional composition of red meat. Nutrition & Dietetics 2007; 64 (Suppl. 4): S113–S119

Brufau G., Boatella J., Rafecas M. Nuts: source of energy and macronutrients. British Journal of Nutrition (2006), 96, Suppl. 2, S24–S28

Dransfield E., Sosnicki A. A. Relationship Between Muscle Growth and Poultry Meat Quality. Poultry Science 1999 78:743–746

  • Εύα Σταυρίδη Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    H Εύα Σταυρίδη είναι Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, απόφοιτη Χαροκοπείου Πανεπιστημίου. Εργάζεται ως ελεύθερη επαγγελματίας παρέχοντας διαιτολογικές υπηρεσίες με κατ' οίκον επισκέψεις και ταυτόχρονα ως ερευνητικό προσωπικό σε επιστημονικά προγράμματα.

×
×