Διατροφή

10 λόγοι για να τρως κάστανα

09 Φεβρουαρίου 2015
1 λεπτό να διαβαστεί
  1. Aν και ανήκει στους ξηρούς καρπούς, αποτελεί μια πιο φτωχή θερμιδικά επιλογή. Τα 100 γρ. κάστανα αποδίδουν 170 θερμίδες (έναντι 600 θερμίδων που αποδίδουν οι άλλοι ξηροί καρποί), άρα μπορούν να καταναλωθούν και στη δίαιτα.
  2. Αποτελούν πηγή φλαβονοειδών & φαινολών.
  3. Έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά. Περιέχουν μόλις 2,7% λίπος/ 100 γρ.
  4. Προσφέρουν 2 γραμμάρια πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας (αντάξια του αυγού, αλλά χωρίς χοληστερόλη) και συνιστούν καλή επιλογή για έγκυες και εφήβους, χορτοφάγους και άτομα που νηστεύουν.
  5. Προλαμβάνουν & βοηθούν στην αντιμετώπιση των καρδιαγγειακών παθήσεων & των εκφυλιστικών νοσημάτων. Η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία τα συστήνει, χάρη στα λιπαρά οξέα και στο κάλιο που περιέχουν.
  6. Έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, άρα μπορούν να καταναλωθούν -με μέτρο πάντα- από τα άτομα με διαβήτη (ή προδιαβήτη).
  7. Προμηθεύουν το σώμα με μέταλλα & φυτικές ίνες. Εκατό γραμμάρια κάστανα μας δίνουν 14 γραμμάρια φυτικών ινών.
  8. Περιέχουν τις αντιοξειδωτικές βιταμίνες Ε & C.
  9. Θεωρούνται εξαιρετικό σνακ για τα χειμωνιάτικα απογεύματα.
  10. Καταναλώνονται ευχάριστα βραστά, ψητά, σε σαλάτες & μέσα στο φαγητό.

10 logoi na fas kastana

  • Παναγιώτα Μαλαβάζου
    Παναγιώτα Μαλαβάζου Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    Η Παναγιώτα Μαλαβάζου είναι Διατροφολόγος-Διαιτολόγος με επιπλέον μεταπτυχιακή εξειδίκευση στον τομέα της άσκησης και της υγείας. Εργάζεται ως διατροφολόγος- διαιτολόγος και συνεργάζεται με τις Σχολές Γονέων διεξάγωντας εκπαιδευτικά σεμινάρια σε γονείς και παιδία στον νομό Λακωνίας.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.