739
Δίαιτα

10 μικρές αλλαγές, με μεγάλη σημασία για την υγεία σας

15 Φεβρουαρίου 2016
της Κυριακής Καλδαρίδου

Αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα!

Η άσκηση του σώματος μπορεί να έχει διάφορες μορφές: περπάτημα, πεζοπορία, γυμναστική, γυμναστική με βάρη, κολύμπι, ποδήλατο πιλάτες, χορός! Η άσκηση, εκτός του ότι βελτιώνει τη λειτουργία της καρδιάς, αυξάνει την HDL χοληστερόλη (''καλή χοληστερόλη), μειώνει αντίστοιχα την LDL χοληστερόλη (''κακή'' χοληστερόλη), δρα ακόμη και ως αντικαταθλιπτικό! Οιενδορφίνες που παράγονται κατά την διάρκεια της άσκησης μας γεμίζουν με αίσθημα ευφορίας! Οι συστάσεις λοιπόν λένε 150 λεπτά φυσικής δραστηριότητας την ημέρα, τις περισσότερες ημέρες τις εβδομάδας. Εσείς ασκείστε αρκετά;

Συμβουλή: Tην επόμενη φορά, αφήστε το αυτοκίνητο σας μακριά από το γραφείο σας ή χρησιμοποιείστε τις σκάλες αντί για τον ανελκυστήρα. Ακόμη και με αυτές τις μικρές αλλαγές θα δείτε διαφορά στο σώμα αλλά και στην διάθεση σας.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Alexander K.E., Ventura E.E., Spruijt-Metz D., Weigensber M.J., Goran M.I., Davies J.N. (2009) Association of Breakfast Skipping With Visceral Fat and Insulin Indices in Overweight Latino Youth. The Obesity Society, 1-12.

Andrade A.M. and Melanson K.J (2007)Is eating slowly a potential strategy to maximize satiety?The FASEB Journal, 21:534.5.

Bazzano L.A., Song Y., Bubes V., Good C. K., Manson J.E. and Liu S. (2005)Dietary Intake of Whole and Refined GrainBreakfast Cereals and Weight Gain in Men. OBESITY RESEARCH, 13(11): 1952-1960.

Cappuccio F.P., Taggart F.M., Kandala N.B., Currie A., Peile E., Stranges S., Mller M.A. (2008) Meta-Analysis of Short Sleep Duration and Obesity in Children and Adults.SLEEP, 31 (5):

Horikawa C, Kodama S., Yachi Y., Heianza Y., Hirasawa R., Ibe, Kazumi Saito Y., Shimano H., Yamada N., Sone H. (2011)Skipping breakfast and prevalence of overweight and obesity in Asian and Pacific regions: A meta-analysisPreventive Medicine, 53, 4-5: 260-267.

Huang C.J., Hu H.T., Fan Y.C., Liao Y.M and Tsai P.S. (2010) Associations of breakfast skipping with obesity andhealth-related quality of life: evidence from a nationalsurvey in Taiwan.International Journal of Obesity, 34:720–725.

Tudor-LockeC and Bassett Jr D.R. (2004)How Many Steps/Day Are Enough? Preliminary Pedometer Indices for Public Health, Sports Med, 34 (1): 1-8.

World Health Organization (WHO 2013). http://www.who.int/dietphysicalactivity/fruit/en/index2.html

  • Κυριακή Καλδαρίδου Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Σπούδασε στο τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας και Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών, από όπου αποφοίτησε το 2010. Στην πτυχιακή της μελέτη ασχολήθηκε με το Σακχαρώδη διαβήτη στα ηλικιωμένα άτομα. 

×
Σας ενδιαφέρει επίσης:
×