Δίαιτα

Οι καλοκαιρινές διακοπές μπορούν να συνδυαστούν με δίαιτα απώλειας βάρους;

17 Αυγούστου 2015
1 λεπτό να διαβαστεί

Οι καλοκαιρινές διακοπές είναι μια δύσκολη περίοδος για απώλεια βάρους. Αυτό που πρέπει να προσέχουμε είναι να μην μένουμε πολλές ώρες νηστικοί, να ξεκινάμε με ένα καλό πρωινό και κατά τη διάρκεια της ημέρας να καταναλώνουμε χυμούς, φρούτα, σαλάτες και κρύα σάντουιτς με τόνο, κοτόπουλο ή γαλοπούλα. Το κύριο γεύμα μπορεί να είναι αργά το απόγευμα και καλό είναι να αποφεύγουμε τα πολλά τηγανιτά και λιπαρά. Η κατανάλωση γλυκού και ποτού πρέπει να γίνεται με μέτρο.

  • Γεωργία Ίσαρη
    Γεωργία Ίσαρη Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    Η Γεωργία Ίσαρη είναι απόφοιτος του τμήματος Διαιτολογίας-Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών, διατηρεί διαιτολογικό γραφείο στη Νέα Σμύρνη όπου δίνει τις διατροφικές συμβουλές της σε ασθενείς και σε ειδικές ομάδες ατόμων. Είναι επιστημονική συνεργάτιδα της Ενδοκρινολογικής Μονάδας της Β' Προπαιδευτικής Παθολογικής Κλινικής της Μονάδας Έρευνας του Πανεπιστημίου Αθηνών και Διαιτολόγος-Διατροφολόγος του Ιατρείου Παχυσαρκίας του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου «Αττικόν».

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.