743
Συστάσεις Διατροφής

Εύκολοι τρόποι για να μειώσετε το κρέας

09 Μαρτίου 2016
της Μαρίας Βησαροπούλου
Εύκολοι τρόποι για να μειώσετε το κρέας

Photo source: www.bigstockphoto.com

Χορτοφαγική διατροφή: μια υγιεινή επιλογή

Η χορτοφαγική διατροφή (vegetarian) είναι υγιεινή, διατροφικά επαρκής και μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη και θεραπεία αρκετών ασθενειών, αν είναι καλά σχεδιασμένη. Έτσι, η χορτοφαγική διατροφή κρίνεται κατάλληλη για όλες τις ηλικίες και ιδιαιτερότητες σε έναν πληθυσμό, περιλαμβάνοντας την περίοδο της κύησης, της γαλουχίας, της προχωρημένης βρεφικής ηλικίας, της σχολικής ηλικίας, της εφηβείας, ακόμη και για τους αθλητές.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Sabaté J., The contribution of vegetarian diets to health and disease: a paradigm shift?., Am J Clin Nutr. September 2003; vol. 78 no. 3 502S-507S

Mayo Clinic staff., Meatless meals: The benefits of eating less meat., Mayo Clinic. September 2011

WebMD website, Vegetarian Diet Slideshow: Becoming a Vegetarian., accessed on June 2011: http://www.webmd.com/diet/ss/slideshow-vegetarian-diet?ecd=wnl_wlw_021613&ctr=wnl-wlw-021613_ld-stry&mb

http://lifepositive.gr/diatrofi/thelete-kopsete-kreas/

  • Μαρία Βησαροπούλου Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    Η Βησαροπούλου Μαρία είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, απόφοιτος του τμήματος Διατροφής και Διαιτολογίας του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης. Εργάζεται στο δικό της διαιτολογικό γραφείο στην Καρδίτσα και ως εκπαιδευτικός στο δημόσιο ΙΕΚ Καρδίτσας και στα Κέντρα δια Βίου Μάθησης για την εκπαίδευση των ενηλίκων σχετικά με θέματα υγιεινής διατροφής.

     

×
×