Ψυχολογία

Διαχειριστείτε το στρες μέσω της διατροφής

06 Μαΐου 2014
2033 Προβολές
1 λεπτό να διαβαστεί
Διαχειριστείτε το στρες μέσω της διατροφής

Photo source: www.bigstockphoto.com

Διαχείριση του άγχους μέσω της διατροφής

H διαχείριση του άγχους μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό εργαλείο για την ευεξία, καθώς υπάρχει η ένδειξη ότι η υπερβολική πίεση μειώνει τη διάθεση. Άνθρωποι που βρίσκονται υπό συνεχή πίεση είναι πιο ευάλωτοι σε οτιδήποτε, από ένα κρυολόγημα έως υψηλή αρτηριακή πίεση και αυξημένο κίνδυνο για καρδιακή νόσο. Αν και υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αντιμετωπιστεί, μια στρατηγική είναι να καταπολεμήσετε το άγχος με τη βοήθεια των τροφίμων.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Zelman K. M. WebMD. [Internet] 2012 Apr. Available from; http://www.webmd.com/diet/ss/slideshow-diet-for-stressmanagement?ecd=wnl_wlw_060212

Διατροφή κατά του στρες. FOOD TODAY. [Internet] 2002. Available from; http://www.eufic.org/article/el/artid/eating-to-beat-stress/

Nutritional stress and health. [Internet] Available from; http://www.stress.org.uk/Diet-and-nutrition.aspx

  • Ειρήνη Βότση
    Ειρήνη Βότση Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    H Βότση Eιρήνη - Χρυσοβαλάντου είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, αυτή την περίοδο ακολουθεί μεταπτυχιακές σπουδές με εξειδίκευση στην Κλινική διατροφή. Εργάζεται στο διαιτολογικό γραφείο που διατηρεί στη Λήμνο απ’ το 2009.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.