Ψυχολογία

Φυσικοί τρόποι για να πολεμήσετε την αϋπνία

05 Ιουλίου 2015
1 λεπτό να διαβαστεί

H αϋπνία είναι η δυσκολία του ανθρώπου να κοιμηθεί ή να παραμείνει κοιμισμένος κατά τη διάρκεια της νύχτας, παρόλο που έχει τη δυνατότητα να κοιμηθεί (όταν δηλαδή δεν συνρέχουν λόγοι που εμποδίζουν το άτομο να κοιμηθεί, όπως π.χ. κάποια ασθένεια). Το άτομο με αϋπνία μπορεί να αισθάνεται δυσαρεστημένο με τον ύπνο του και συνήθως αντιμετωπίζει: κόπωση, χαμηλή ενέργεια, δυσκολία συγκέντρωσης, διαταραχές στη διάθεση, και μειωμένη απόδοση στην εργασία ή στο σχολείο.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Boots Webmd. (2015). Vitamins & minerals health centre: Valerian. URL: http://www.webmd.boots.com/vitamins-and-minerals/valerian [26 Γενάρη 2015]

Boots Webmd. (2015). Vitamins and Supplements Lifestyle Guide: Chamomile. URL: http://www.webmd.com/vitamins-and-supplements/lifestyle-guide-11/supplement-guide-chamomile [26 Γενάρη 2015]

Matthiessen C. (2013). Natural Sleep Aids. URL: http://www.webmd.com/sleep-disorders/excessive-sleepiness-10/sleep-supplements-herbs [26 Γενάρη 2015

National Sleep Faundation. (2015). Healthy Sleep Tips.URL: http://sleepfoundation.org/sleep-tools-tips/healthy-sleep-tips [26 Γενάρη 2015]

National Sleep Faundation. (2015). Melatonin and Sleep. URL: http://sleepfoundation.org/sleep-topics/melatonin-and-sleep [26 Γενάρη 2015]

National Sleep Faundation. (2015). How Much Sleep Do We Really Need? URL: http://sleepfoundation.org/how-sleep-works/how-much-sleep-do-we-really-need [26 Γενάρη 2015]

  • Ιωάννα Μασούρα
    Ιωάννα Μασούρα Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc.

    Είμαι η Ιωάννα Μασούρα Διατροφολόγος, με επιπλέον μεταπτυχιακή εξειδίκευση (MSc) στη Δημόσια Υγεία και Διατροφή. Εργάζομαι στο επιστημονικό τμήμα της TERRANOVA HEALTH CYPRUS και παρέχω διατροφολογική υποστήριξη στο γραφείο μου στη Λευκωσία.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.