740
Fitness

8 λάθη που σας ...κοστίζουν σε μυική μάζα

andras pou katagrafei plano diaitas

Photo source: www.bigstockphoto.com

Διατροφή

Δεν γίνεται να χτίσεις ένα σπίτι χωρίς υλικά. Για να αναπτυχθούν οι μύες απαιτείται σωστή ποσότητα θρεπτικών ουσιών, όπως πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και λίπος. Αν δεν φάτε αρκετά, δεν θα έχετε και τα ανάλογα αποτελέσματα, όση γυμναστική κι αν κάνετε. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορείτε ελεύθερα να «πλακωθείτε» στις πίτσες και στους γύρους. Προγραμματίστε τα γεύματα σας (ποιοτικά και ποσοτικά) και μάθετε πόσες θερμίδες χρειάζεστε για ένα μικρό πλεόνασμα πολύτιμων θρεπτικών συστατικών, διαφορετικά μπορεί να προσθέσετε και πάρα πολύ λίπος.

 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Αmerican journal clin nutr., June 1997 65 : 1845 – 51

Phillips SM 2004, Nutrition 20, 689 - 695

  • Πασχάλης Κεχλιμπάρης Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Α.Π.Θ.

    Ο Πασχάλης Κεχλιμπάρης είναι απόφοιτος της Γυμναστικής Ακαδημίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει εκπαιδευτεί πάνω στο personal training,στα ομαδικά προγράμματα, στην αποκατάσταση τραυματισμών και το pilates. Εργάζεται ως personal trainer κατ'οίκων αλλά και σε γυμναστήρια.

×
×