Δίαιτα

Μείωσε θερμίδες από την ημέρα σου χωρίς δίαιτα!

06 Μαΐου 2017
1 λεπτό να διαβαστεί
meiwsh thermidwn xwris diaita

Photo source: www.bigstockphoto.com

Πηγή: eutrofia.gr

Θέλεις να χάσεις βάρος αλλά δε θέλεις να κάνεις αυστηρή δίαιτα; Οι Κλινικοί Διαιτολόγοι-Διατροφολόγοι του Ευτροφία σου δίνουν τις λύσεις!

«Προτιμήστε ένα τοστ αντί για μία τυρόπιτα το πρωί στο γραφείο»

Απ’ ότι φαίνεται, τα σφολιατοειδή, εκτός από πολύ χαμηλής θρεπτικής αξίας είναι και πολύ υψηλά σε θερμίδες! Εμείς θα προσθέσουμε ότι εκτός από τοστ υπάρχουν πολλές ακόμα πιο υγιεινές επιλογές από το φούρνο για πρωινό όπως ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης, μια χειροποίητη μπάρα δημητριακών ή ένα μικρό σαντουιτσάκι με σολομό καπνιστό και cream cheese ή με μοτσαρέλα και ντομάτα. Η επιλογή είναι δική σου!

«Χρησιμοποιήστε τα πιάτα της μαμάς αντί για το μοντέρνο σερβίτσιο σας»

Γιατί όχι τα μοντέρνα σερβίτσια; Μα γιατί είναι, φυσικά, πολύ μεγαλύτερα σε μέγεθος από τα κλασσικά σερβίτσια των μαμάδων μας! Έτσι, χρησιμοποιώντας ένα μικρότερο πιάτο για το φαγητό σου, αυτό δείχνει μεγαλύτερο σε ποσότητα και δεν ... «ξεγελάει» όπως όταν σερβίρεται σε ένα μεγάλο πιάτο!

«Αντί για το κλασσικό... πιτόγυρο, προτιμήστε μία αλάδωτη πίτα»

Σίγουρα το φανταζόσουν ότι η πίτα με γύρο δεν είναι πολύ υγιεινή.. ήξερες όμως ότι μπορείς να γλιτώσεις έως και 400 θερμίδες (αναλόγως το μέγεθος της πίτας) επιλέγοντας μια αλάδωτη πίτα, με καλαμάκι κοτόπουλο, χωρίς πατάτες;

«Προτιμήστε φιστίκια όταν έχετε όρεξη για ξηρούς καρπούς»

Τα φιστίκια φαίνεται να έχουν λιγότερες θερμίδες ανά τεμάχιο από άλλους ξηρούς καρπούς όπως αμύγδαλα, καρύδια ή κάσιους. Φυσικά, μιλάμε για τα αράπικα φυστίκια και όχι τα τύπου peanuts που είναι ελαφρώς τηγανισμένα.

«Αλλάξτε τον καφέ που πίνετε»

Εάν πίνεις τον καφέ σου γλυκό, η σταδιακή μείωση της ζάχαρης μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά στην ημέρα σου – το ίδιο και η κατανάλωση καφέ χωρίς κρέμα ζαχαροπλαστικής (όπως σερβίρεται συχνά ο freddo cappuccino) αλλά με γάλα ή και σκέτος.

«Βάλτε μία κουταλιά λάδι λιγότερο στο φαγητό σας»

Το ελαιόλαδο, παρ’ ότι εξαιρετικά θρεπτικό, φέρει και αρκετές θερμίδες.. μία μόνο κουταλιά της σούπας λιγότερη στο φαγητό σου μπορεί να μειώσει τις θερμίδες του γεύματος κατά 150kcal!

Ξεκίνα από σήμερα τις αλλαγές και δες το βάρος σου να αλλάζει χωρίς καν να το καταλάβεις!

  • Μαρκέλλα Συμεοπούλου
    Μαρκέλλα Συμεοπούλου Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, M.Sc.

    Η Μαρκέλλα Συμεοπούλου είναι Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, με μεταπτυχιακή ειδίκευση (M.Sc-MedSci) στην Παχυσαρκία και Διαχείριση Βάρους. Εργάζεται στην Πάτρα στο Διαιτολογικό γραφείο- Διατροφικό εργαστήρι Ευτροφία.

  • Λαμπροπούλου Μέμα
    Λαμπροπούλου Μέμα Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc., CISSN

    Η Μέμα Λαμπροπούλου είναι Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, απόφοιτος του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος από το Πανεπιστήμιο της Γλασκόβης. Εργάζεται στο Ευτροφία, το πρώτο διατροφικό εργαστήρι στην Πάτρα.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.