749
Οστεοπόρωση

Ασκήσεις για σκελετική υγεία

Ασκήσεις για σκελετική υγεία

Photo source: www.bigstockphoto.com

Ενδυνάμωση με αντιστάσεις

Οι ασκήσεις φόρτισης και μυϊκής ενδυνάμωσης (προπόνηση με αλτήρες-μπάρες-συμβατικά μηχανήματα γυμναστικής κ.λπ.) είναι πάρα πολύ σημαντικές για όσους θέλουν να αυξήσουν την πυκνότητα των οστών τους. Επειδή όμως τα οστά προσαρμόζονται στα φορτία που ασκούνται σε αυτά, θα πρέπει το φορτίο που δέχεται ένα οστό κατά τη διάρκεια της άσκησης να είναι ουσιαστικά μεγαλύτερο από αυτό που «βιώνει» το οστόκατά την διάρκεια των δραστηριοτήτων της καθημερινής ζωής, αν θέλουμε να έχουμε αποτελέσματα.

  • Πασχάλης Κεχλιμπάρης Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Α.Π.Θ.

    Ο Πασχάλης Κεχλιμπάρης είναι απόφοιτος της Γυμναστικής Ακαδημίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει εκπαιδευτεί πάνω στο personal training,στα ομαδικά προγράμματα, στην αποκατάσταση τραυματισμών και το pilates. Εργάζεται ως personal trainer κατ'οίκων αλλά και σε γυμναστήρια.

×

×