Ψυχολογία

H καλή εικόνα σώματος σημαίνει ποιότητα ζωής

της Παρασκευής Κουστουράκη
05 Οκτωβρίου 2015
21291 Προβολές
1 λεπτό να διαβαστεί
H καλή εικόνα σώματος σημαίνει ποιότητα ζωής

Το video αυτό δημιουργήθηκε για να γνωστοποιήσει σε κοινό και ειδικούς την καμπάνια "Ας αφήσουμε τους Τύπους" που εκείνη την περίοδο είχε εγκαινιάσει το medNutrition και αφορούσε στην "εικόνα σώματος".

Το γύρισμα πραγματοποιήθηκε την ημέρα της εκδήλωσης για την "Κοπή της Πίτας του 2013". Σε εκείνη την εκδήλωση είχα και μια παρουσίαση στους συναδέλφους και συνεργάτες του medNutrition με το ίδιο θέμα, οπότε το video αυτό δεν μου δημιούργησε ιδιαίτερο άγχος.

Ποιος ήταν ο κύριος στόχος της καμπάνιας;

Ήταν σημαντικό, σε σύντομο χρονικό διάστημα και με απλά λόγια, να κάνω κοινό και ειδικούς να κατανοήσουν, τόσο τους λόγους που μας οδήγησαν στο να επιλέξουμε το συγκεκριμένο θέμα, όσο και το σκοπό της συγκεκριμένης καμπάνιας.

Γι' αυτό και παροτρύνω τους θεατές να "ρίξουν μια ματιά" στο άμεσο περιβάλλον τους. Στόχος: η κατανόηση της έκτασης του φαινομένου που υπάρχει παντού δίπλα μας.

Στη συνέχεια του video αναφέρθηκαν οι στόχοι της καμπάνιας. Στόχοι που αφορούν τόσο το κοινό όσο και τους ειδικούς. Πρωταρχικός σκοπός ήταν η ενημέρωση του πληθυσμού για το ευαίσθητο και ταυτόχρονα ύψιστης σημασίας θέμα της "εικόνας σώματος". Σωματότυποι, στερεότυπα, ρεαλιστικά πρότυπα, φιλτράρισμα πληροφοριών αποτελούν μερικούς από τους απώτερους στόχους της προσπάθειας αυτής. Η ευαισθητοποίηση γύρω από την εικόνα του σώματος, η απενεχοποίηση του ατελούς σώματους και η υιοθέτηση μιας πιο υγιούς σχέσης με αυτό ήταν επίσης ανάμεσα σε όσα πρεσβεύαμε να υλοποιηθούν με το πέρας της καμπάνιας.

Ποιοι ήταν οι δευτερεύων στόχοι της καμπάνιας;

Εκτός όμως από τους απλούς πολίτες, "στόχοι" της δουλειάς αυτής αποτελούσαν και "οι ειδικοί". Ο όρος "ειδικοί" δεν αφορά μόνο διαιτολόγους, αλλά και κάθε επιστήμονα έρχεται αντιμέτωπος με θέματα που σχετίζονται με την "εικόνα σώματος". Ήταν λοιπόν απαραίτητο να αναφερθεί και η σημασία της ευαισθητοποίησης των ειδικών. Άλλωστε, αυτός είναι ο τρόπος ώστε η προσπάθεια αυτή να φτάσει στο κοινό και να το βοηθήσει να αποκτήσει μια καλύτερη σχέση με το σώμα του.

Παρασκευή Κουστουράκη
Παρασκευή Κουστουράκη Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, MSc