Fitness

Ασκήσεις για δυνατά και γραμμωμένα πόδια

της Μάντη Περσάκη
15 Μαΐου 2014
513 Προβολές
1 λεπτό να διαβαστεί
mandy persaki

Η Μάντη Περσάκη, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, διπλωματούχος στην ειδικότητα Pilates μας καθοδηγεί υποδεικνύοντας τρόπους να γυμνάσουμε εύκολα διάφορα μέρη στο σώμα μας, συνδυάζοντας πάντα άσκηση και διατροφή.

Περισσότερες ασκήσεις μπορείτε να δείτε και να διαβάσετε στο www.mandypersaki.gr

Άσκηση 1η  

Στήριξη σε αγκώνες εισπνέοντας λυζίγω πόδια και εκπνέοντας τεντώνω. 2΄ δουλεύω τετρακεφάλους

askhsh 1 gramwmena podia

 

Άσκηση 2η

Στηριξη σε αγκώνες εισπνοή ανοίγω πόδια εκπνοή κλείνω , δουλεύουμε προσαγωγούς και απαγωγούς για 1΄

askhsh 2 gramwmena podia

 

Διατατική προσαγωγων , τη χρησιμοποιούμε για ζέσταμα και αποθεραπεία . Τεντωμένα πόδια ίσια πλάτη, πιέζω μπροστά στα όρια του εφικτού. Μένω 30"

askhsh 3 gramwmena podia

 

Photo: Harris Ergatidis - www.xsmiles.gr

  • Μάντη Περσάκη
    Μάντη Περσάκη Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής

    Είναι καθηγήτρια φυσικής αγωγής και ιδιοκτήτρια 3 γυμναστηρίων με την επωνυμία Pilates by Mandy. Έχει ειδικότητα στην κολύμβηση και στην άσκηση pilates.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.