640
Διατροφή

Ποιο κράκερ είναι κατάλληλο για σένα;

30 Ιουνίου 2017
1 λεπτό να διαβαστεί

Πολλές φορές λόγω έλλειψης χρόνου και κούρασης, όταν επιστρέφετε από την δουλειά αναζητάτε να καταναλώσετε ως ένα ελαφρύ βραδινό κάτι γρήγορο, νόστιμο, χορταστικό αλλά πάνω από όλα υγιεινό! Θα σας έλεγα ότι τα κρημ κράκερ είναι η λύση, αφού συνδυάζοντάς τα με συστατικά της αρεσκείας σας, που υπάρχουν ήδη στο ψυγείο, όπως τυρί χαμηλό σε λιπαρά, γιαούρτι, καπνιστό σολομό, κατίκι και λαχανικά, δημιουργούν αυτή την επιλογή! Πώς όμως θα διαλέξετε την κατάλληλη γεύση, για εσάς;

Ποια είναι τα συστατικά των κρημ κράκερς;

Κρημ κράκερ σίτου, με σίκαλη ολικής άλεσης, χωρίς ζάχαρη... οι επιλογές είναι αρκετές! Ας πάρουμε τα πράγματα όμως από την αρχή, τι είναι τα κρημ κράκερ; Πρόκειται για κράκερ, τα οποία έχουν ως βασικό συστατικό διάφορα δημητριακά και κάπως έτσι προκύπτει η ποικιλία των επιλογών. Τροφοδοτούν με ενέργεια τον οργανισμό, μέσα από τους υδατάνθρακες που προσφέρουν, ενώ περιέχουν και πρωτεΐνες. Μπορείτε δε να βρείτε επιλογές χωρίς ζάχαρη και πλούσια σε φυτικές ίνες, απαραίτητες για την καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος!

Συνδυάστε τα κρημ κράκερ με μια πηγή πρωτεϊνών και καλών λιπαρών και δημιουργήστε ένα ακόμα πιο θρεπτικό σνακ!

Συνδυάστε λοιπόν τη γεύση με τα οφέλη στην υγεία, άλλωστε οι θερμίδες που προσδίδουν στη διατροφή σας είναι χαμηλές (περίπου 45kcal ανά κράκερ). Επιπλέον, καταναλώνοντάς το, στα πλαίσια μια ισορροπημένης διατροφής, κερδίζετε το αίσθημα του κορεσμού ώστε να αποφύγετε το τσιμπολόγημα μέσα στην ημέρα. Ακόμα, για εσάς που προσέχετε την κατανάλωση ζάχαρης στη διατροφή σας αλλά και το βάρος σας, υπάρχουν και κρημ κράκερ χωρίς ζαχαρη.

Πώς μπορείτε να τα συνδυάσετε;

Καταναλώστε τα κρημ κράκερ σκέτα ή συνδυάστε τα με άλλα τρόφιμα, πηγές πρωτεϊνών και «καλών» λιπαρών, ώστε να δώσουν ένα ακόμα πιο θρεπτικό σνακ:

  1. Κρημ Κράκερς με τυρί χαμηλό σε λιπαρά
  2. Κρημ Κράκερς με λίγο αβοκάντο, ντομάτα και cottage cheese
  3. Κρημ Κράκερς με καπνιστό σολομό και λίγο άνηθο
  4. Κρημ Κράκερς με 1 κουταλάκι του γλυκού σπιτική μαρμελάδα
  5. Κρημ Κράκερς με κομματάκια μπανάνας και τριμμένη μαύρη σοκολάτα
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Nicklas, T.A., O’Neil, C.E. and Fulgoni III, V.L., 2014. Snacking patterns, diet quality, and cardiovascular risk factors in adults. BMC public health, 14(1), p.388.

McRae, M.P., 2017. Health Benefits of Dietary Whole Grains: An Umbrella Review of Meta-analyses. Journal of Chiropractic Medicine, 16(1), pp.10-18.

  • Ιωάννα Μασούρα Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc.

    Είμαι η Ιωάννα Μασούρα Διατροφολόγος, με επιπλέον μεταπτυχιακή εξειδίκευση (MSc) στη Δημόσια Υγεία και Διατροφή. Εργάζομαι στο επιστημονικό τμήμα της TERRANOVA HEALTH CYPRUS και παρέχω διατροφολογική υποστήριξη στο γραφείο μου στη Λευκωσία.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.
×
×