739
Δίαιτα

6 εφαρμογές για να μην ξεχνάτε ποτέ τα γεύματά σας

efarmoges geumatwn kai diatrofhs

Photo source: www.bigstockphoto.com

Με τους γοργούς ρυθμούς που χαρακτηρίζεται η καθημερινότητά μας το δύσκολο δεν είναι να ξεχάσουμε αλλά να θυμηθούμε. Να θυμηθούμε έναν σωρό υποχρεώσεις, όπως να πληρώσουμε λογαριασμούς, να πάμε για τα καθημερινά ψώνια, να πάρουμε τα παιδιά από το σχολείο, να πάμε σε συναντήσεις ακόμη και να φάμε! Πράγματι, πολλές φορές ξεχνάμε να φροντίσουμε τον ίδιο μας τον εαυτό!

Είμαι σχεδόν σίγουρη, ότι όσοι από εσάς είστε πολυάσχολοι και θέλετε να ακολουθήσετε κάποιο πρόγραμμα διατροφής, τα μικρά και συχνά γεύματα είναι ο εφιάλτης σας! Είτε θέλετε να αδυνατίσετε, είτε να παχύνετε είτε κάνετε διατροφή για λόγους υγείας, ένα είναι σίγουρο, ότι θα πρέπει να τρώτε μικρές ποσότητες σε σύντομα χρονικά διαστήματα. Ο μεταβολισμός λειτουργεί καλύτερα όταν έχει το κατάλληλο υπόστρωμα για να κάψει και αυτό πρέπει να του το παρέχετε εσείς με υγιεινά μικρά γευματάκια. Μην ξεχνάτε, ότι όταν καταναλώνετε μικρά και συχνά γεύματα, ο οργανισμός σας έχει ενέργεια όλη την ημέρα. Εξάλλου, εάν παραλείπετε γεύματα, το πιο πιθανό είναι να τσιμπολογήσετε ή να υπερκαταναλώσετε τροφή στο επόμενο γεύμα σας. Ιδανικά, θα πρέπει να καταναλώνετε 3 κύρια γεύματα και 3 ενδιάμεσα σνακς, μέσα στην ημέρα, δηλαδή να τρώτε κάθε 3 ώρες περίπου!

Ουπς... σας άγχωσα; Ελπίζω πως όχι, αν και σας έχω την λύση: Υπενθυμίσεις γευμάτων, κατεβάζοντας τις κατάλληλες εφαρμογές στο κινητό σας τηλέφωνο!

Όσοι λοιπόν θέλετε να κάνετε την προσπάθεια να βελτιώσετε τις διατροφικές σας συνήθειες αλλά

  • δεν είστε συνηθισμένοι να τρώτε τόσο συχνά
  • έχετε πολλές υποχρεώσεις που καθιστούν αδύνατον να θυμηθείτε τα γεύματά σας ή
  • έχετε προβλήματα μνήμης,

τέρμα οι δικαιολογίες, αφού μπορείτε απλά, γρήγορα και οικονομικά να κατεβάσετε στο κινητό σας κάποιες εφαρμογές που θα σας υπενθυμίζουν πότε να τρώτε!

Ποιες εφαρμογές να επιλέξετε και πού θα τις βρείτε;

Στο Google Play ή στα App Store (καταστήματα Εφαρμογών) μπορείτε να βρείτε πάρα πολλές τέτοιες εφαρμογές. Εμείς θα σας παρουσιάσουμε τις 6 πιο δημοφιλείς, οι οποίες παρέχονται δωρεάν:

Google Play

1. DietTimer

Αυτήν η εφαρμογή σας επιτρέπει να ορίσετε συγκεκριμένες ημέρες και ώρες για τις ειδοποιήσεις των γευμάτων σας. Έτσι, μπορείτε να ρυθμίσετε εσείς την συχνότητα των γευμάτων σας, ενώ επιπλέον μπορείτε να καθορίσετε τις ειδοποιήσεις σας να είναι όλες τις ημέρες της εβδομάδας ή μόνο τις εργάσιμες. Με επιπλέον αγορές εντός της εφαρμογής έχετε ακόμη περισσότερες δυνατότητες.

2. TimerDiet

Είναι μία εφαρμογή που σας υπενθυμίζει να τρώτε τακτικά ενώ παράλληλα υπολογίζει πόσο φάγατε και τους συνδυασμούς των τροφών ώστε να γνωρίζετε πόσους υδατάνθρακες, πρωτεϊνες και λιπίδια περιέχει το κάθε σας γεύμα. Μπορεί να υπολογίσει ακόμη και το αλκοόλ.

3. My Nutrition Reminder

Αυτή η εφαρμογή σας υπενθυμίζει πότε να πάρετε τα γεύματά σας, τα συμπληρώματα διατροφής σας, τις βιταμίνες αλλά και τα φάρμακά σας. Θεωρείται κατάλληλη και για ανθρώπους που διαμένουν μόνοι τους ή είναι ηλικιωμένοι.

App Store

4. 3 – Hour Diet Reminder Lite

Όπως λέει και το όνομά της, η συγκεκριμένη εφαρμογή σας υπενθυμίζει να τρώτε κάθε 3 ώρες. Μπορείτε να δέχεστε ειδοποιήσεις ακόμη κι αν η εφαμογή είναι κλειστή. Επιπλέον λειτουργίες θα βρείτε στην βελτιωμένη έκδοσή της, 3 – Hour Diet Reminder, με μία μικρή χρέωση.

5. MealReminders

Με αυτήν την εφαρμογή μπορείτε να ορίσετε από 4 έως 6 γεύματα ημερησίως. Οι ώρες των υπενθυμίσεων των γευμάτων σας ορίζονται από την ώρα που παίρνετε το πρωινό σας έως την ώρα που θα πέσετε για ύπνο.

6. Meal Minder

Το πλεονέκτημα της συγκεκριμένης εφαρμογής είναι ότι μπορείτε να εισάγετε το πρόγραμμα της διατροφής σας και σας στέλνει υπενθυμίσεις όχι μόνο για την κατάλληλη ώρα του γεύματος και τι ακριβώς πρέπει να φάτε.

Εκτός από τις παραπάνω εφαρμογές που αφορούν τα γεύματα, υπάρχουν και άλλες αντίστοιχες που σας υπενθυμίζουν να τρώτε με αργό ρυθμό ή να πίνετε νερό, έτσι ώστε να μπορέσετε να βελτιώσετε τον τρόπο διατροφή σας και να απαλλαγείτε από κάποιες καθημερινές «κακές» συνήθειες.

Καλώς ή κακώς, η τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στην ζωή μας, οπότε ας την χρησιμοποιήσουμε προς όφελός μας!

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Shape Website. By Lilla Laczo. Health, Life Hacks: Break your Bad Habits with these free Apps. Posted 18 April 2017. https://shapescale.com/blog/health/break-bad-habits-free-apps/

Itunes.apple.com

googleplay

  • Μαρία Περπερίδη Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Η Μαρία Περπερίδη είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος με επιπλέον μεταπτυχιακή εξειδίκευση (MSc) στην παχυσαρκία και στον Σακχαρώδη Διαβήτη. Εργάζεται στο Μεσολόγγι, όπου διατηρεί νόμιμο διαιτολογικό γραφείο.

×
×