771
Νέα - Ειδήσεις

Το "δώρο-παιχνίδι" κέντρο των διαφημίσεων αλυσίδων fast food με στόχο τα παιδιά

31 Οκτωβρίου 2013

Στις ΗΠΑ, οι διαφημίσεις των αλυσίδων fast food που απευθύνονται σε παιδιά, έχουν επικεντρωθεί στο δέλεαρ του «δώρου-παιχνίδι».

Πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύεται στο PLoS One, διαπιστώνει ότι το 69% των διαφημίσεων των αλυσίδων fast food που απευθύνονται σε παιδιά στην αμερικανική τηλεόραση, προσφέρουν παιχνίδια ως δώρα. Συγκριτικά, μόνο το 1% των διαφημίσεων των fast food που απευθύνονται σε ενήλικες περιέχουν ένα διαφημιστικό δώρο, ενώ για τους ενήλικες τονίζουν τη γεύση, την τιμή και το μέγεθος της μερίδας. Η μελέτη διαπίστωσε ότι 44.062 διαφημίσεις για τα McDonalds και 37.210 διαφημίσεις για τα Burger King εντοπίστηκαν σε ένα έτος στα εθνικά κανάλια των ΗΠΑ. Το 79% αυτών των διαφημίσεων παίχτηκαν μόλις σε τέσσερεις σταθμούς που απευθύνονται σε παιδιά.

Μπορείτε να διαβάστε περισσότερα για την έρευνα εδώ

Πηγή: Ελληνική Ιατρική Εταιρεία Παχυσαρκίας.

×

×
Σας ενδιαφέρει επίσης: