640
Wallpapers

Πώς θα χάσεις 10 κιλά σε …πόσο καιρό;

της Σοφίας Δρογούδη & της Ειρήνης Κύρα
07 Απριλίου 2016
1 λεπτό να διαβαστεί

Η έννοια του να χάνει κάποιος πολλά κιλά και γρήγορα βρίσκει πάντα πολλούς θαυμαστές! Και γιατί όχι άλλωστε αφού ποιoς δεν θα ήθελε να μειώσει το βάρος του πάρα πολύ γρήγορα ανεξάρτητα σε πόσο καιρό το πήρε; Αφορμή για το wallpaper Απριλίου φυσικά στάθηκε η Πρωταπριλιά, αφού γρήγορα και ποιοτικά συνήθως δεν πάνε μαζί!

Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το βάρος;

Σκεφτήκαμε λοιπόν, ποιοι είναι οι τρεις βασικοί άξονες που έχουν να κάνουν με το ενεργειακό ισοζύγιο και συνεπώς προσδιορίζουν το βάρος; Η διατροφική πρόσληψη, η σωματική δραστηριότητα και η ψυχολογία!

Τι πρέπει να κάνεις για να πετύχεις το στόχο;

Σου δίνουμε λοιπόν, ένα παράδειγμα για το καθένα με μία και μόνο αλλαγή, τι θα πετύχετε και σε τι χρόνο! Φυσικά επιλέξαμε αυτή τη πληροφορία να σου την παρουσιάσουμε σε ένα wallpaper για δύο λόγους: αρχικά να μην χάσεις την παραστατικότητα της εικόνας και κατά δεύτερον, να το βλέπεις καθημερινά στην επιφάνεια εργασίας σου στο κινητό, το tablet και τον υπολογιστή σου για αυτό το μήνα που προετοιμάζει σιγά σιγά το καλοκαίρι, μήπως το δείς αλλιώς! Είσαι έτοιμος λοιπόν, να:

  • Να ανεβείς και να κατεβείς, 13 φορές περίπου στην κορυφή του Ολύμπου (Μύτικας, 2917μ) ξεκινώντας από το Λιτόχωρο (1200μ) όπου σε αφήνει αυτοκίνητο - μην κουραστείς και πολύ).
  • Να αφαιρέσεις για τις επόμενες 365 μέρες, τις 2 από τις 3 κουταλιές της σούπας από εκείνο το ωραίο dressing με μαγιονέζα και σάλτσα σόγιας που έβαζες καθημερινά στο ψητό ή στο σάντουιτς – μην κάνεις έτσι, δεν σ' το κόψαμε όλο!!!
  • Να κάνεις μισή ώρα ασκήσεις χαλαρωτικής yoga κάθε Σαββατοκύριακο για τον επόμενο χρόνο – στόχος είναι η περισυλλογή, σκέψου κάτι σαν διαλογισμό για την καλή σου ψυχολογία ...και για να μην ξανανοίξεις το ψυγείο επειδή απλά βαριέσαι ή είσαι θυμωμένος!

Φυσικά, όλα αυτά θα είναι αποτελεσματικά μόνο στην περίπτωση που κρατήσεις σταθερή τόσο τη διατροφή όσο και τη σωματική σου δραστηριότητα!

Εμάς στόχος ήταν, να σου δείξουμε το μέγεθος της αλλαγής που πρέπει να κάνεις για να πετύχεις την επιθυμητή απώλεια βάρους. Πλέον εσύ θα πρέπει να αποφασίσεις το χρόνο που θα δώσεις. Αφότου αποφασίσεις, μπορείς να διερευνήσεις φυσικά και άλλες λύσεις διατροφής και άσκησης! Καλή επιτυχία!

iPhone6 plus iPhone6 iPhone5 iPhone4 1024x1024 (i-pad) 1024x768 1280x800 1280x1024 1366x768 1680x1050 1920x1080 1920x1200 2560x1440 2560x1600

  • Σοφία Δρογούδη
    Σοφία Δρογούδη Υπεύθυνη Οπτικής Επικοινωνίας

    Η Σοφία είναι Σχεδιάστρια Οπτικής Επικοινωνίας. Αποφοίτησε απο το τμήμα Graphic design του ΑΚΤΟ το 2011 και έπειτα παρακολούθησε κύκλους σεμιναρίων με θέμα τα infographics. 

  • Ειρήνη Κύρα Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    H Eιρήνη Κύρα είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, με επιπλέον μεταπτυχιακή εξειδίκευση (M.Sc. - MMedSci) στην παχυσαρκία και στη διαχείριση του βάρους. Τον περισσότερο επαγγελματικό της χρόνο καταλαμβάνουν οι διαιτολογικές της συνεδρίες στην περιοχή όπου μεγάλωσε, το Νέο Κόσμο, βοηθώντας εξατομικευμένα κάποιον να βελτιώσει τη διατροφή και το βάρος του.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.