640
Ψυχολογία

Κοιμάστε καλά;

20 Μαρτίου 2013
2 λεπτά να διαβαστεί

Ξοδεύουμε 1/3 της ζωής μας στο να κοιμόμαστε. Ο ύπνος αποτελεί μια δραστηριότητα ζωτικής σημασίας για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού. Γνωρίζουμε όμως τα πάντα για τον ύπνο;

Τι κάνει τον ύπνο μας ποιοτικό; Πόσες ώρες θα πρέπει τελικά να κοιμόμαστε ώστε να είμαστε ξεκούραστοι; Οι πιο νέοι σε ηλικία χρειάζονται τελικά λιγότερες ώρες ύπνου για να αποδώσουν καλύτερα; Τι είναι αυτό που ενδεχομένως να μας κάνει να μην κοιμόμαστε καλά; Το φως του ήλιου βοηθά το σώμα να διατηρήσει την εσωτερική του ισορροπία; Ποιους επηρεάζει περισσότεροη υπνοβασία; Μπορεί να αποβεί επικίνδυνη; Πόσο μπορεί να επηρεάσει τον ύπνο μας η χρήση ηλεκτρονικών συσκευών;

Απαντήστε τις ερωτήσεις που ακολουθούν και θα βρείτε πολλές χρήσιμες απαντήσεις.

error messagebox
00:00

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Cleveland Clinic: "Myths and Facts About Sleep," "Tips for a Good Nights Sleep."

NIH National Center on Sleep Disorders Research: "Information About Sleep."

Centers for Disease Control and Prevention (CDC). Energy drink consumption and its association with sleep problems among U.S. service members on a combat deployment - Afghanistan, 2010. MMWR Morb Mortal Wkly Rep. 2012 Nov 9;61(44):895-8.

Galli G, Piaggi P, Mattingly MS, de Jonge L, Courville AB, Pinchera A, Santini F, Csako G, Cizza G. Inverse relationship of food and alcohol intake to sleep measures in obesity. Nutr Diabetes. 2013 Jan 28;3:e58. doi: 10.1038/nutd.2012.33.

  • Τόνια Καραγιάννη
    Τόνια Καραγιάννη Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, Ph.D.c.

    H Τόνια Καραγιάννη είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, υποψήφια διδάκτορας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με μεταπτυχιακή εξειδίκευση (M.Sc.) στην κλινική διατροφή. Είναι επιστημονική συνεργάτης της medΝutrition και παρέχει διαιτολογικές υπηρεσίες στο γραφείο της στο Βόλο.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.