640
Καρδιαγγειακά

Πως μπορώ να ρίξω την πίεση μου με διατροφικά μέσα;

08 Μαρτίου 2009
1 λεπτό να διαβαστεί
Πως μπορώ να ρίξω την πίεση μου με διατροφικά μέσα;

Photo source: www.bigstockphoto.com

Υπάρχουν αρκετές μελέτες που υποστηρίζουν ότι η μειωμένη χρήση αλατιού (περίπου 1500mg τη μέρα) και ορισμένες τροφές μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της πίεσης. Για παράδειγμα, διατροφή που περιλαμβάνει 6-8 μερίδες υδατάνθρακες με ψηλή περιεκτικότητα σε εδώδιμες ίνες (ολικής αλέσεως προϊόντα, πατάτες και ρύζι με τη φλούδα), 8-10 μερίδες φρούτα και λαχανικά, 2-3 μερίδες άπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα, 170γρ καθαρό άσπρο κρέας ή όσπρια ή αυγά, λίγους ξηρούς καρπούς ανάλατους ορισμένες φορές τη βδομάδα, και σπάνια κόκκινο κρέας, γλυκά και αλκοόλ. Επίσης, διατροφή με ψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο, μαγνήσιο και ασβέστιο έχει αποδειχτεί ότι βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης. Επίσης στην αγορά κυκλοφορούν λειτουργικά τρόφιμα εμπλουτισμένα με κάλιο προκειμένου να βοηθήσουν στην πρόληψη της εμφάνισης υπέρτασης. Σημαντικό είναι να υπάρχει διατήρηση βάρους σε φυσιολογικά επίπεδα, καθημερινή σωματική άσκηση, υγιεινή διατροφή με μειωμένη χρήση αλατιού και αποφυγή αλκοολούχων ποτών.

  • Νικολέττα Ντορζή Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc., RD

    Η Νικολέττα Ντορζή είναι Κλινική Διαιτολόγος με επιπλέον μεταπτυχιακή εξειδίκευση (Msc) στην Κλινική Διαιτολογία που ασχολείται με διάφορες ασθένειες και με πολύχρονη πείρα σε παιδική παχυσαρκία. Εργάζεται ως ιδιώτης κλινική διαιτολόγος και παράλληλα εργάζεται σαν εκπαιδεύτρια του τμήματος διαιτολογίας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.
×

×
Σας ενδιαφέρει επίσης: