771
Νέα - Ειδήσεις

Αγίου Βαλεντίνου: Φροντίστε τους αγαπημένους σας και την καρδιά σας!

13 Φεβρουαρίου 2011
kardia agapis paralia

Photo source: www.bigstockphoto.com

Την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου η καρδιά έχει την τιμητική της. Οι περισσότεροι από μας αναζητάμε ρομαντικές ιδέες για να δείξουμε την αγάπη μας. Βγαίνουμε για ένα ρομαντικό δείπνο και ανταλλάσσουμε συμβολικά δώρα.

Σίγουρα, η αγάπη - είναι το πιο σημαντικό συναίσθημα σε όλο τον κόσμο και δεν υπάρχει τίποτα που θα αρνηθούμε να κάνουμε για να νοιώσουν οι δικοί μας άνθρωποι ότι τους φροντίζουμε και τους αγαπάμε. 

Φέτος, εκτός από το χρόνο που θα αφιερώσετε για την «καρδιά» της ζωής σας, αξίζει να θυμηθείτε να φροντίσετε και την καρδιά που χτυπάει μέσα σας… 

«Τα καρδιαγγειακά νοσήματα είναι παγκοσμίως η Νο1 αιτία θανάτου, καθώς περισσότεροι από 17,2 εκατομμύρια άνθρωποι πεθαίνουν κάθε χρόνο από καρδιοπάθειες» αναφέρει η Δήμητρα Ξενάκη, Διευθύντρια του Τμήματος Διατροφής & Επιστημονικής Επικοινωνίας της ΕΛΑΪΣ-UNILEVER HELLAS. 

«Είναι εντυπωσιακό ότι η θνησιμότητα από ισχαιμική καρδιοπάθεια στην Ελλάδα όχι μόνο δεν έχει μειωθεί από τα επίπεδα του 1970, αλλά αντίθετα έχει ελαφρώς αυξηθεί (στοιχεία Π.Ο.Υ. 2008). Ενώ, σε χώρες όπως η Ολλανδία που είχαν πολύ υψηλότερα επίπεδα θνησιμότητας από τα ελληνικά, εμφανίζεται πλέον μικρότερη θνησιμότητα από ισχαιμική καρδιοπάθεια απ’ό,τι στη χώρα μας»!

Καιρός λοιπόν να αξιολογήσουμε τον τρόπο ζωής μας. Πόσο υγιεινά ζούμε;

Φροντίστε την υγεία της καρδιάς σας ξεκινώντας με τις παρακάτω απλές συμβουλές: 

  1. Διαλέξτε φρέσκα φαγητά με χαμηλά και «καλά» λιπαρά.
  2. Επιλέξτε προϊόντα που παράγονται από φυτικά αντί για ζωικά λιπαρά.
  3. Τα φυτικά έλαια και τα προϊόντα που παράγονται από αυτά είναι πλούσια σε απαραίτητα λιπαρά. Για παράδειγμα, χρησιμοποιείστε ελαιόλαδο, ηλιέλαιο ή σογιέλαιο για το μαγείρεμα αντί για οποιοδήποτε ζωικό λιπαρό και απλώστε στο ψωμί φυτική μαλακή μαργαρίνη αντί για βούτυρο αγελάδας.
  4. Καθημερινά, τρώτε 2-6 γεύματα & σνακ.
  5. Αρχίστε να μετράτε τις θερμίδες που καταναλώνετε, ώστε να μπορείτε να ελέγχετε το βάρος σας.
  6. Τρώτε αργά. Όταν τρώμε πιο αργά, παχαίνουμε λιγότερο γιατί δίνουμε στον οργανισμό μας τον απαιτούμενο χρόνο προκειμένου να στειλει το μήνυμα του κορεσμού στον εγκέφαλο. Παράλληλα, απολαμβάνουμε περισσότερο το φαγητό μας, ενώ στο τέλος έχουμε και καλύτερη χώνευση.
  7. Προτιμήστε υγιεινά φαγητά, όπως είναι τα φρούτα, τα πράσινα λαχανικά, τα γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών, το άπαχο κρέας & το ψάρι, τα φυτικά έλαια και οι φυτικές μαλακές μαργαρίνες.
  8. Αποφύγετε τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε λιπαρά, θερμίδες και ζάχαρη, όπως είναι τα γαλακτοκομικά με πλήρη λιπαρά, το κοτόπουλο με πέτσα, το λιπαρό κρέας, το μπέικον και τα λιπαρά γλυκά

Μπείτε λοιπόν, στο πνεύμα του Αγίου Βαλεντίνου και φροντίστε τους αγαπημένους σας... αλλά αξίζει να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να σκεφτείτε και τη δική σας καρδιά. 

×

×