Νέα - Ειδήσεις

Silver Award για την Barilla στα Digital Media Awards 2016

27 Ιουνίου 2016
1 λεπτό να διαβαστεί

Το Silver Award απέσπασε η Barilla σε συνεργασία με την Think Digital και την Tempo στα Digital Media Awards 2016 για τη συμμετοχή της στην κατηγορία «Best Native Advertising / Media» με την επιτυχημένη online καμπάνια «Οι Ιταλοί».

«Η διάκριση της Barilla στα Digital Media Awards -για ακόμη μια χρονιά- έρχεται ως ισχυρή αναγνώριση της καινοτόμας online παρουσίας μας. Για πρώτη φορά, επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε το content σε ψηφιακή καμπάνια, με κύριο όχημα τις ιστορίες 4 Ιταλών που ζουν μόνιμα στη χώρα μας και τις συμβουλές τους για το πώς μπορεί να ζήσει κάποιος σαν Ιταλός στην Αθήνα. Το κοινό σημείο όλων τους και το μεγαλύτερο μυστικό τους είναι η μαγειρική με ζυμαρικά και σάλτσες Barilla» δήλωσε ο κ. Γ. Μιαούλης, Υπεύθυνος προϊόντων της Barilla.

Για τη βραβευμένη καμπάνια της Barilla δημιουργήθηκε από την Think Digital ειδικό content hub με videos. H προβολή της έγινε σε συνεργασία με την Tempo και περιλάμβανε την αξιοποίηση rich media σε μεγάλα websites και portals, όπως MSN, Skype, κλπ. Τα αποτελέσματα της δυναμικής επικοινωνίας ήταν εντυπωσιακά καθώς περισσότεροι από 5 εκατομμύρια άνθρωποι εκτέθηκαν στην καμπάνια και 1 εκατομμύριο είδαν τα videos, ενώ ο ρυθμός διάδρασής τους με αυτά άγγιξε το 11,5%, ποσοστό πολύ υψηλό για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.