Με το Silver Award διακρίθηκε η ΜΙSKO στα Digital Media Awards 2016 που διοργανώνει η Boussias Communications. Συγκεκριμένα, το βραβείο απονεμήθηκε για τη συμμετοχή της Misko στην κατηγορία «Best Engagement Strategy» για την online καμπάνια με τίτλο «Ξετρέλανε τον Σεφ».
«Η επιτυχία της ΜΙSKO στα Digital Media Awards 2016 επιβραβεύει στην πράξη τη νέα στρατηγική της μάρκας για στροφή στη «νέα εποχή». Η βραβευμένη ενέργειά μας αποτελεί μέρος μιας μεγαλύτερης, εξίσου δημοφιλούς καμπάνιας. Με όχημα τον οξύθυμο αλλά αξιαγάπητο Σεφ, η ΜISKO προτρέπει τους φίλους της να είναι ο εαυτός τους. Να πειραματίζονται και να είναι δημιουργικοί. Γιατί, η MISKO εγγυάται για την άψογη μαγειρική απόδοση και το γευστικό αποτέλεσμα δήλωσε ο κ. Μιχάλης Μάνθος Μarketing Manager της Misko.
Στην βραβευμένη καμπάνια της MISKO, που υπογράφει η Soho Square, χρησιμοποιήθηκε ολοκληρωμένη στρατηγική προσέγγιση που περιλάμβανε το σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας interactive καμπάνιας που περιλάμβανε και διαγωνισμό. H ενέργεια βασιζόταν στην “real time” χιουμοριστική αλληλεπίδραση του αντιδραστικού αλλά συνάμα αγαπητού Σεφ με τον κάθε χρήστη ξεχωριστά. Η αντίδραση του κοινού ήταν αξιοσημείωτη αφού 35.000 χρήστες συμμετείχαν στο διαγωνισμό ενώ περισσότεροι από 500.000 εκτέθηκαν στην ενέργεια.