640
Προτάσεις χορηγών

Γνωρίστε και αγαπήστε το Σούσι

13 Δεκεμβρίου 2012
1 λεπτό να διαβαστεί

Τροφή υψηλής θρεπτικής αξίας, κατάγεται από την Ιαπωνία έχοντας πίσω του ιστορία 13 αιώνων περίπου. Είναι σύμβολο λιτότητας, θαλάσσιου πλούτου και υψηλής τέχνης στην γαστρονομία. Η εξαιρετική του γεύση εξαρτάται άμεσα από την ποιότητα των θαλασσινών που χρησιμοποιούνται στην παρασκευή του.

Η υψηλή θρεπτική αξία των συστατικών του (ψάρι, ρύζι, φύκη), τα οποία είναι πλούσια σε Ω3, καλά λιπαρά, υδατάνθρακες, ιχνοστοιχεία και βιταμίνες (Α, Β1, Β2, Β6, C,D) έχουν εξαιρετικά θετική επίδραση στην υγεία. Ιδιαιτέρως θρεπτική τροφή, με χαμηλές θερμίδες.

Είναι από τις ελάχιστες τροφές που παντρεύουν την νοστιμιά με την υγιεινή διατροφή και αξίζει να ενταχθεί στο διαιτολόγιο σας.

Κυριότερα είδη σουσι

  • Maki-roll: Λεπτοκομμένο φιλέτο ψαριού, θαλασσινού ή λαχανικού, τυλιγμένο με ρύζι και φύκι.
  • Nigiri: Λεπτοκομμένο φιλέτο ψαριού ή θαλασσινού, που σερβίρεται πάνω σε ρύζι.
  • Sashimi: Λεπτοκομμένο φιλέτο ψαριού ή θαλασσινού. Συνοδευτικά
  • Wasabi: Γιαπωνέζικο είδος μουστάρδας με πράσινο χρώμα και με ιδιαίτερα έντονη καυτερή γεύση.
  • Ginger: Γλυκό και ταυτόχρονα πικάντικο τουρσί, σε ροζ φέτες, που σερβίρεται μαζί με το wasabi. Φρεσκάρει τη γεύση ανάμεσα από διαφορετικές γεύσεις
  • sushi. Nori: Bαθυπράσινο ξερό φύκι.

 

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.