Επικοινωνήστε μαζί μας
καθημερινές
10:00 με 18:00

Είσοδος / Εγγραφή

Loading...
Άρθρα - Απόψεις

Πώς θα χρησιμοποιήσω μια εβδομαδιαία καταγραφή;

09 Οκτωβρίου 2018
366 Προβολές
3 λεπτά να διαβαστεί
evdomadiaia katagrafi mednutrition eshop

Θα συμφωνήσουμε πιστεύω όλοι οι συνάδελφοι ότι εμείς είμαστε το σημαντικό εργαλείο για τον πελάτη μας, εμείς είμαστε αυτοί που συνέχεια πρέπει να εκπαιδευόμαστε και να γινόμαστε καλύτεροι ώστε να απαντάμε στις ανάγκες του.

Από εκεί και πέρα ο κάθε διαιτολόγος οργανώνει το γραφείο του, είτε αφορά τη λογιστική διαχείριση, είτε αφορά τη μηχανογράφηση, είτε ακόμη και τον διαιτολογικό του εξοπλισμό, έπειτα από μια συμβουλευτική που θα έχει από άλλους συναδέλφους επαγγελματίες. Ωστόσο, η βασική του ανάγκη και η δυναμική της διαιτολογικής του υπηρεσίας εξαρτάται από την οργάνωση της συνεδρίας και των εργαλείων που αξιοποιεί πιο σπάνια όπως τη Φόρμα Στοχοθεσίας (SWOT), ή και πιο συχνά όπως η εβδομαδιαία καταφγραφή, για την οποία θα σας περιγράψω τι έχουμε δημιουργήσει στο medNutrition.

Πώς θα χρησιμοποιήσω την εβδομαδιαία καταγραφή;

Λόγω της μεγάλης αποδοχής που έχουν οι καταγραφές στο eshop του medNutrition αλλά και του feedback που είχαμε από εσάς, έχουμε κρατήσει τον βασικό κορμό της εβδομαδιαίας καταγραφής σταθερό, τα στοιχεία δηλαδή που συμπληρώνει ο πελάτης μας. Την έχουμε εμπλουτίσει δε με νέα εργαλεία (θα σας περιγράψω παρακάτω), ενώ ταυτόχρονα έχουμε δημιουργήσει διαφορετική εκπαιδευτική θεματολογία με στοιχεία infographic για να διαβαστεί από τον πελάτη σας ή ακόμη και να αποτελέσει έναν καμβά συζήτησης μεταξύ σαςστη συνεδρία.

Πάμε να τα δούμε πιο αναλυτικά;

Στην παρακάτω εικόνα της εβδομαδιαίας καταγραφής μπορείτε να δείτε:

  1. τι κατανάλωσε ο πελάτης σε κάθε γεύμα, όπως γίνονταν και πριν
  2. αν αισθάνονταν πείνα σε κάποιο γεύμα, όπου εκεί αξίζει να διερευνήσετε που οφείλονταν, ώστε να αντιμετωπιστεί στις επόμενες συνεδρίες
  3. αν ο χρόνος που κατανάλωσε τα κύρια γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) ήταν λιγότερος από 20 λεπτά (αυτό συνδέεται και με το επίπεδο κορεσμού - πείνας)
  4. αν έπιασε τους διατροφικούς στόχους της κάθε ημέρας (φρούτα, σαλάτα, γλυκό, αλκοόλ, άσκηση)

evdomadiaia katagrafi diafores

 Αν βλέπετε ότι σταθερά δεν πετυχαίνει συγκεκριμένους διατροφικούς στόχους, τότε καλό είναι να αξιοποιήσετε παράλληλα το SWOT για να συγκεκριμενοποιήσετε τόσο τα εμπόδια όσο και τις λύσεις που τους αφορούν. Και μάλιστα θα πρότεινα να το δοκιμάσετε και ως ξεχωριστή συνεδρία!

Ποιο θέμα της εβδομαδιαίας καταγραφής να επιλέξω;

Στο μπροστινό μέρος της καταγραφής ο κάθε συνάδελφος έχει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει τα εργαλεία που επιθυμεί ανάλογα με το επίπεδο συμμόρφωσης στη δίαιτα.

Στην αξιοποίηση των θεμάτων κινηθήκαμε λίγο διαφορετικά, με βάση τα παρακάτω κριτήρια:

  1. O πελάτης θέλει να βλέπει διαφορετικές θεματολογίες κάθε εβδομάδα εμπλουτίζοντας ακόμη περισσότερο της γνώσεις του, ειδικά αν είναι ένα χαρτί που το έχει μαζί του συνέχεια
  2. Nα είναι εύκολη, γρήγορη και εύπεπτη πληροφορία γι΄αυτό και αξιοποιήθηκαν τα infographic στοιχεία
  3. Nα είναι εκεί που "πονάει" η κάθε δίαιτα, ναι καλά διαβάσατε, από τις δικές σας απαντήσεις είδαμε που δυσκολεύετε περισσότερο ο κάθε πελάτης στην εφαρμογή της διατροφής του, οπότε εκεί δώσαμε προτεραιότητα για αρχή.

Ποιες είναι οι θεματολογίες που θα βρείτε; 

1. Βάλτε το πρωινό στη διατροφή σας, αλλά να είναι πλήρες!

Εδώ μπορείτε να του δώσετε έμφαση στο τι είναι πλήρες πρωινό, αλλά και τα θρεπτικά συστατικά που του δίνουν ενέργεια!

Hmerologio katagrafis fitness bowl2

 

Παρακολουθήστε δωρεάν το Webinar του συναδέλφου Παναγιώτη Βαραγιάννη, με θεματολογία: «Με τι κριτήρια επιλέγουμε το καλύτερο πρωινό για τον πελάτη μας;».

2. Αναγνωρίζουμε τη διαφορά της πείνας από τις λιγούρες, πως τις αντιμετωπίζουμε;

Δώστε έμφαση στην τεχνική της απεστίασης! Του λέμε να αλλάξει τη σκέψη του για φαγητό, με άλλες σκέψεις ή δράσεις που δε σχετίζονται με το φαγητό, όπως για παράδειγμα να πάρει τηλέφωνο μια φίλη της/του και να βγει μία βόλτα.

evdomadiaia katagrafi vima 1 eshop

 

3. Πόσο σημαντική είναι η μερίδα του πρωινού του πελάτη σας;

Πολλές φορές μένουμε την ποιότητα ενός γεύματος όπως είναι του πρωινού που είναι σημαντική, αλλά εξίσου χρήσιμο είναι να εκπαιδευτεί ο πελάτης μας και στις μερίδες για να μην καταλήξει σε κάποια τυρόπιτα ή γλυκό σε κανένα φούρνο.

merida prwinou evdomadiaia katagrafi

 

Όταν ο πελάτης αρνείται να γράψει την καταγραφή!

Εδώ είναι σημαντικό να κατανοήσουμε το λόγο που θα μας εξηγήσει ο κάθε πελάτης. Πώς μπορούμε να τον αντιμετωπίσουμε;

«Την ξέχασα στο σπίτι ή στο γραφείο»

Αν γίνεται επανειλημμένα, τότε δεν θέλει να την κάνει, τότε του αναφέρουμε ότι δεν μπορούμε να του απαντήσουμε γιατί δεν έχασε/έμεινε σταθερός/πήρε βάρος. Ο πελάτης μας οφείλει να συνεργάζεται μαζί μας και να είναι και αυτός εκεί σε αυτή την προσπάθεια, ως ο πρωταγωνιστής της.

«Δεν προλαβαίνω να την συμπληρώσω»

Εκεί του προτείνουμε, αν συνεχίζει να αντιστέκεται, να σημειώνει στο πλάνο διατροφής τι εφαρμόζει ακριβώς (με ένα τικ) ή τι διαφορετικό κάνει (με μικρό κείμενο).

Φέρνει ακριβώς την καταγραφή όπως είναι η δίαιτα, αλλά δεν έχει αποτέλεσμα

Εδώ είναι ακριβώς το αντίθετο παράδειγμα, δηλαδή εμείς πετυχαίνουμε το στόχο μας να την συμπληρώσει, αλλά δεν πετυχαίνουμε τον ουσιαστικό στόχο μας, την απώλεια ή προσθήκη βάρους.

Εδώ θέλει αρκετή διερεύνηση στο διαιτολόγιο, ώστε να τον φέρουμε προ των ευθυνών του!

Κλείνοντας...

Σας ευχαριστούμε για την εκτίμηση που δείχνετε στο εργαλείο της εβδομαδιαίας καταγραφής, αυτό μας δίνει ενέργεια για να συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τα προϊόντα μας γενικότερα. Αν έχετε νέες ιδέες, feedback ή απορίες στείλτε μας email στο papachristos@mednutrition.gr. Απαντάω πάντα γρήγορα :)

Ενημερώσου για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θα εξελίξουν την επαγγελματική σου δράση.