782
Blog

Η νέα τεχνολογία και το διαδίκτυο στην υπηρεσία προβολής της Διαιτολογικής Μονάδας

18 Νοεμβρίου 2016
5 asterakia

Photo source: www.bigstockphoto.com

Ο διαιτολόγος του σήμερα, καλείται να είναι πιο επαγγελματίας από ποτέ! Η παρεχόμενη υπηρεσία, στο μεγαλύτερο βαθμό, σχετίζεται με τον ίδιο τον διαιτολόγο. Οι επιστημονική του κατάρτιση, οι δεξιότητες που έχει στην επικοινωνία, αλλά και στις δημόσιες σχέσεις, αποτελούν την βάση, για μια καλή επαγγελματική ανέλιξη.

Για την ανάδειξη του προσωπικού προφίλ του διαιτολόγου, χρειάζεται μια ομάδα υποστήριξης, η οποία περιλαμβάνει:

  • Φωτογράφο, για την καλύτερη αποτύπωση του επαγγελματικού προφίλ του συναδέλφου 
  • Γραφίστα, για τη δημιουργία λογότυπου, καθώς και την επιμέλεια όλων των εντύπων που υπάρχουν στην διαιτολογική μονάδα
  • Η αξιοποίηση της τεχνολογίας, δεν θα αποφέρει στον συνάδελφο, τις δυνατότητες που έχει, αν δεν υπάρχουν οι παραπάνω προϋποθέσεις. Αντίθετα μάλιστα, μπορεί να λειτουργήσουν αρνητικά στην επικοινωνία του ίδιου του συναδέλφου και σε δεύτερο επίπεδο, της εικόνας των υπηρεσιών που προσφέρονται στη διαιτολογική μονάδα.

Ποιες είναι οι νέες τεχνολογίες που μπορεί να αξιοποιήσει ο διαιτολόγος σήμερα;

Το διαδίκτυο, οι mobile και tablet εφαρμογές, αποτελούν σήμερα μοναδικά εργαλεία, τα οποία προσφέρουν διαδραστικότητα με τον εν δυνάμει πελάτη, ταχύτητα, πολλαπλάσιες δυνατότητες. Ωστόσο, αυτό που και σήμερα, ενδιαφέρει τους περισσότερους συναδέλφους, είναι η πολύ καλή σχέση μεταξύ του τι πληρώνεις και τι παίρνεις. Αξίζει να αναλογιστείτε, ποιος ο χρόνος που χρειαζόσασταν και ποιο το κόστος στο παρελθόν, για την αποστολή μιας ευχητήριας επιστολής τόσο προς τους ενεργούς όσο και τους ανενεργούς πελάτες σας, την στιγμή που σήμερα στους περισσότερους με πολύ μικρότερο ποσό χρημάτων και σαφέστα λιγότερο διαχειριστικό χρόνο, η αποστολή ενός email ή ενός μηνύματος στο Facebook, αποτελεί μια απλή διαδικασία. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην εταιρεία που θα αναλάβει την τεχνική σας υποστήριξη, καθ’ότι αν δεν είσαστε σίγουροι για το τελικό αποτέλεσμα, είναι προτιμότερο να επιμείνετε και να διερευνήσετε περισσότερο, πρωτού προχωρήσετε.

Οι νέες τεχνολογίες περιλαμβάνουν αναφορικά:

  • Website & Newsletter 
  • Blog 
  • Socials 
  • Forum
  • Directories 
  • Aplication [iPhone, android, iPad, tablets] 
  • 360 website 
  • e-magazine 
  • Skype 

Εν τέλει, θα ήθελα να αναφέρω ότι η ένταξή σας, σε μια επιστημονική ομάδα, μπορεί να μην αποτελεί την μοναδική επιλογή, ωστόσο είναι μια απόφαση που σας διασφαλίζει! Και αυτό διότι μια επιστημονική ομάδα έχει αναπτύξει ένα οργανωμένο πλαίσιο λειτουργίας, στο οποίο μπορείτε να ενταχθείτε, αξιοποιώντας και όλες τις νέες τεχνολογίες που σας παρέχει.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Ann S. Litt and Faye Berger Mitchell, Guide to Private Practice- an introduction to starting your own business, American Dietetic Association 2004, USAPangan T, Bednar C. Dietitian business Web sites: a survey of their profitability and how you can make yours profitable. J Am Diet Assoc. 2001 Apr;101(4):399-402.

Pangan T, Bednar C. Dietitian business Web sites: a survey of their profitability and how you can make yours profitable. J Am Diet Assoc. 2001 Apr;101(4):399-402.

Pangan T, Bednar C. Dietitian business Web sites: a survey of their profitability and how you can make yours profitable. J Am Diet Assoc. 2001 Apr;101(4):399-402. Pangan T, Bednar C. Dietitian business Web sites: a survey of their profitability and how you can make yours profitable. J Am Diet Assoc. 2001 Apr;101(4):399-402. Pangan T, Bednar C. Dietitian business Web sites: a survey of their profitability and how you can make yours profitable. J Am Diet Assoc. 2001 Apr;101(4):399-402.

  • Πάρης Παπαχρήστος Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Ο Πάρης Παπαχρήστος είναι Διαιτολόγος Διατροφολόγος, MSc, ιδρυτής του πρώτου portal διατροφής σε Ελλάδα και Κύπρο, όπου διατηρεί ένα πολυδιαιτολογικό γραφείο στο Παγκράτι, παρέχοντας διαιτολογικές υπηρεσίες.

×
Μείνε ενήμερος για όλες τις εξελίξεις που σε αφορούν.

×