Blog

Γιατί ένας διαιτολόγος πρέπει να έχει website και μάλιστα ποιοτικό

του Ιωάννη Μπάκα
18 Σεπτεμβρίου 2020
1083 Προβολές
1 λεπτό να διαβαστεί
website gia diaitologo

Πάμε να δούμε 5 από τους πιο σημαντικούς λόγους!

Ο διαιτολόγος είναι ένα από τα επαγγέλματα υγείας τα οποία έχει παρελθόν έχει παρόν και σίγουρα έχει ένα λαμπρό μέλλον διότι η κατάσταση με την παχυσαρκία και ότι αυτήν τη δημιουργεί τείνει να φτάνει σε σημείο ανεξέλεγκτο πλέον. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι είτε λόγω το παραπάνω κιλών που βάζουν είτε κάποιων διαταραχών καταφεύγουν στους επαγγελματίες διαιτολόγους και για να χάσουν βάρος αλλά και πολύ σημαντικό να υιοθετήσουν υγιεινές συνήθειες.

1. Open 24/7

Το website του διαιτολόγου δηλαδή η επιχείρησή σας είναι ανοιχτή όλο το εικοσιτετράωρο ώστε να παρέχει στους υποψήφιους πελάτες όλες τις κατάλληλες πληροφορίες σχετικά με:

  • το ιστορικό σας,
  • τις υπηρεσίες σας,
  • την αρθογραφία σας πιθανώς 

και γενικά πληροφορίες που αναζητάει ο υποψήφιος πελάτης που δεν θα βρει στα social media κανάλια σας ώστε να καταλήξει και να κάνει την επιλογή του διαιτολόγου που του κάνει καλύτερα “κλικ”. 

Ναι είναι γεγονός ότι πολλές φορές η επιλογή ενός επαγγελματία γίνεται από μία μικρή λεπτομέρεια. Καλό θα είναι δηλαδή να έχουμε φροντίσει από πριν το site μας να καλύπτει όλες αυτές τις λεπτομέρειες.

open office

 

2. Αναβάθμιση της αξιοπιστίας και της επαγγελματικής σας εικόνας

Μία καλοσχεδιασμένη και σύγχρονη ιστοσελίδα προσελκύει τους υποψήφιους πελάτες περισσότερο και δίνει στην ειδικότητά σας ένα επαγγελματικό προφίλ κάνοντας τον επισκέπτη να μπορέσει να σας εμπιστευτεί. Είναι πάρα πολλοί  οι χρήστες που επιλέγουν έναν διαιτολόγο μόνο από το εταιρικό website του εφόσον αυτό είναι πολύ ποιοτικό.

Good practitioner

 

3. Online All over Greece

Λόγω των τρεχουσών συνθηκών (covid-19) οι συνεδρίες online έχουν καλπάζουσα αύξηση ζήτησης. Διατηρώντας ένα ποιοτικό website το πελατολόγιο ενός διαιτολόγου διευρύνεται όχι μόνο στην περιοχή του αλλά και σε όλη την Ελλάδα και αυτό λόγω ότι μέσω ενός website υπάρχει εκτεταμένη προβολή στο διαδίκτυο πανελλήνια ή ακόμα και παγκόσμια διότι υπάρχουν πάρα πολλοί Έλληνες οι οποίοι ζουν στο εξωτερικό και πραγματοποιούν συνεδρίες online με διαιτολόγους στην Ελλάδα.

4. Νίκησε τον ανταγωνισμό

Πολλοί διαιτολόγοι δεν έχουν καθόλου website ή δεν είναι ποιοτικό αυτό που διαθέτουν. 

bad website

 

Ο ανταγωνισμός τους όμως σίγουρα έχει. Γιατί να έχει μεγαλύτερη και ποιοτικότερη προβολή ο ανταγωνιστής σου;  Γίνε καλύτερος.

Η επένδυση σε ένα website για διαιτολόγο σίγουρα δεν είναι απαγορευτική ενώ η απόσβεση χρημάτων κάνοντας τις σωστές επιλογές είναι σχετικά σύντομη.

5. Φτιάξ' το μόνος σου

Υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές επώνυμες και μη (wix.com, blogger.com κτλ) ώστε να μπορέσεις να δημιουργήσετε το δικό σας website. Για να γίνει σωστά η κατασκευή του, ο σχεδιασμός του, το indexing στην Google, η σωστή προβολή των άρθρων σας και πάρα πολλοί ακόμη παράγοντες που θα κάνουν τη διαφορά στην ιστοσελίδα σας ή πρέπει να είναι το επάγγελμά σας ή να διαθέσετε ατελείωτες ώρες για να μάθετε πώς γίνεται σωστά.

Να θυμάστε ότι ένα κακώς σχεδιασμένο website για διαιτολόγο, αργό και μη λειτουργικό όχι μόνο δεν θα σας φέρει πελάτες αλλά πιθανώς να χάσετε και αυτούς τους λίγους που θα έχουν την ευκαιρία να το δουν

Το website σας είναι μία από τις πρώτες εντυπώσεις που θα πάρει κάποιος για την δουλειά σας!

  • Ιωάννης Μπάκας
    Ιωάννης Μπάκας Γενικός διευθυντής της Digital Rev

    Η Digital Rev εξειδικεύεται στο Digital Marketing και παράλληλα, βοηθάει επαγγελματίες να αυξήσουν το πελατολόγιο τους μέσω διαδικτύου.