730
Blog

Επενδύστε στο Marketing του διαιτολογικού σας γραφείου

22 Αυγούστου 2017
1 λεπτό να διαβαστεί
diaitologos marketing

Photo source: www.bigstockphoto.com

Το να είμαστε καλοί και μόνον στην δουλειά μας ΔΕΝ αρκεί!

Πηγή: epixeirein.gr

Κι αυτό γιατί; Γιατί σύμφωνα με με τον Michael Gerber, συγγραφέα του παγκόσμιου bestseller «The e-myth», κάθε ιδιοκτήτης διαιτολογικού γραφείου (στην περίπτωση μας) έχει 2 πλευρές. Πρώτα την πλευρά του επιστήμονα και μετά την πλευρά του επιχειρηματία;

Η πλευρά του επιστήμονα έχει να κάνει με το πόσο καλοί είμαστε στην υπηρεσία που παρέχουμε π.χ στο σχεδιασμό εξατομικευμένων προγραμμάτων αθλητικής διατροφής. Η δεύτερη πλευρά του “επιχειρηματία” σχετίζεται με το πως πως θα λειτουργήσει μια επιχείρηση, π.χ. πώς θα γίνει η οικονομική διαχείριση, το σωστό marketing κτλπ.

Ποσό καλός επιχειρηματίας είσαι;

Οι περισσότεροι άνθρωποι που ξεκινούν ένα διαιτολογικό γραφείο είναι καλοί επιστήμονες και όχι καλοί επιχειρηματίες, με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις τους να μην επιβιώνουν.

Υπάρχει λύση;

Παρόλο που πρόκειται για μια επένδυση που δεν απαιτεί να ξοδευτούν πολλά χρήματα σε διαιτολογικό εξοπλισμό, ενοίκιο και έπιπλα, ωστόσο δεν ξέρουμε που πρέπει να εστιάσουμε ως επιχειρηματίες. Πάλι σύμφωνα με τον Michael Gerber η επιχείρηση χωρίζεται σε τρεις τομείς.

  1. Την παραγωγή της παρεχόμενης υπηρεσίας (π.χ. σχεδιασμός διαιτολογίων)
  2. Τις λειτουργίες & τη διαχείριση της επιχείρησης (π.χ. Οικονομική διαχείριση)
  3. Marketing και πωλήσεις

Οι περισσότεροι επαγγελματίες ξοδεύουν μόλις 10% στο Μάρκετινγκ παρόλο αυτός ο τομέας θα φέρει πελάτες και έσοδα στην επιχείρηση!

Αν θέλετε να γίνετε επιτυχημένος επιχειρηματίας πρέπει να επενδύσετε στο marketing! Μια επιχείρηση χωρίς marketing, αποτελεί και μία επιχείρηση χωρίς πελάτες άρα μία επιχείρηση που δεν είναι βιώσιμη!

Τι πρέπει να κάνουμε;

Μαθαίνουμε (και εφαρμόζουμε) marketing καθώς είναι ένας τομέας που συχνά είναι παραμελημένος αλλά αποτελεί το σημαντικότερο παράγοντα για την πορεία της επιχείρησής μας.

Αναμφισβήτητα, η εφαρμογή του κατάλληλου marketing δεν είναι μια απλή διαδικασία. Απαιτεί διαρκής ενασχόληση και χρειάζεται αρκετό χρόνο. Ωστόσο, είναι βέβαιο πως εάν θέλετε να βελτιώσετε την επιχείρηση σας τότε πρέπει να βελτιώσετε το marketing.

Ξεκινήστε σήμερα να δίνεται έμφαση στον τρίτο τομέα της επιχείρησής σας και τα αποτελέσματα είναι εγγυημένα!

  • Πάρης Παπαχρήστος Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Ο Πάρης Παπαχρήστος είναι Διαιτολόγος Διατροφολόγος, MSc, ιδρυτής του πρώτου portal διατροφής σε Ελλάδα και Κύπρο, όπου διατηρεί ένα πολυδιαιτολογικό γραφείο στο Παγκράτι, παρέχοντας διαιτολογικές υπηρεσίες.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.
×
Μείνε ενήμερος για όλες τις εξελίξεις που σε αφορούν.

×