Σίγουρα υπάρχει μια «έτοιμη» αγορά που σας περιμένει να «βγάλετε» στον αέρα του διαδικτύου την επιχείρησή σας προκειμένου να αυξήσετε τα κέρδη σας.
Πηγή: www.businessnews.gr
Τα social media έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας. Αυτό αποδεικνύεται και από τα νούμερα των χρηστών καθημερινά, καθώς 4 εκατομμύρια Έλληνες χρησιμοποιούν το Facebook για προσωπικούς λόγους. Οι χρήστες επιλέγουν το Facebook να ενημερωθούν για τις εγχώριες και διεθνείς ειδήσεις, για την αγαπημένη τους ομάδα... αλλά και για να κάνουν μία έρευνα αγοράς σε καταστήματα ή επιχειρήσεις που συνηθίζουν να “ακολουθούν”. Μήπως κι εσείς ενημερώνεστε με αυτό τον τρόπο;
Ας δούμε τα πράγματα από την αρχή. Το διαδίκτυο είναι ένα μέσο ενημέρωσης, μέσα από το οποίο μπορούμε να λάβουμε μία ποικιλία πληροφοριών, σχετικά με το προϊόν ή υπηρεσία που μας ενδιαφέρει. Κι εσύ, ως Διαιτολόγος, είσαι μία υπηρεσία!
Δεδομένου ότι 3,9 εκατομμύρια χρήστες χρησιμοποιούν το Facebook καθημερινά και 3 εκατομμύρια μέσα από το smartphone τους, τότε σίγουρα θα πρέπει να έχεις εσύ και το διαιτολογικό σου γραφείο μια θέση, ή αλλιώς ένα page, μέσα σε αυτό. Το διαιτολογικό σου γραφείο έχει το δικό του facebook page;
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του facebook page;
Η δημιουργία της σελίδας στο Facebook δίνει την ευκαιρία να διαφημίσεις το διαιτολογικό σου γραφείο δωρεάν, χωρίς καμία απολύτως δέσμευση! Δεν παίζει ρόλο το μέγεθος ή η τοποθεσία του γραφείου σου. Σε όλους τους χρήστες δίνονται τα ίδια εργαλεία, ώστε να μπορεί κάθε είδους διαιτολογικό γραφείο να τα αναπτύξει εύκολα και αποτελεσματικά, ανεξάρτητα από το είδος των γνώσεων ή των δεξιοτήτων που μπορεί να έχει ο χρήστης.
Πώς θα φτιάξω το δικό μου facebook page;
Η δημιουργία της σελίδας είναι εξίσου εύκολη με τη δημιουργία ενός ατομικού προφίλ. Κι αν δυσκολευτείς, μπορείς να απευθυνθείς σε ένα πιο νεαρό άτομο, το οποίο θα έχει μία άμεση σχέση και επαφή με τους υπολογιστές. Επιπλέον, μπορείς να απευθυνθείς σε εξειδικευμένες εταιρείες/συνεργάτες που ασχολούνται αποκλειστικά με τη δημιουργία και διαχείριση εταιρικών ιστοσελίδων και διαδικτυακών μέσων. Στον «Πρακτικό Οδηγό για ένα σύγχρονο διαιτολογικό γραφείο» μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες για τους τρόπους που μπορείς να αξιοποιήσεις για την προώθηση και καλύτερη επικοινωνία του διαιτολογικού σου γραφείου.
Δημιουργήστε τη δική σας «θέση» μέσα στο facebook. Η διαδικτυακή αγορά συνεχίζει να μεγαλώνει και μέσα σε αυτήν να έχετε τη δική σας «δωρεάν» πανελλαδική κάλυψη!