Blog

Google Fit: Πόση φυσική δραστηριότητα κάνουν οι πελάτες σας;

22 Νοεμβρίου 2018
2838 Προβολές
2 λεπτά να διαβαστεί
eframogi google fit
Photo source: www.bigstockphoto.com

Το Google Fit αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο επιτρέπουν στους χρήστες να καταγράφουν την άσκησή τους εισάγοντας τους «πόντους της Καρδιάς» (Heart Points)

Πηγή: sodiumbreakup.heart.org/

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν μεθόδους καταγραφής της άσκησης που κάνουν. Το Κέντρο Τεχνολογίας & Καινοτομίας της Αμερικάνικης Ένωσης για την Καρδιά (American Heart Association, ΑΗΑ) σε συνεργασία με την Google, καθιστούν ευκολότερη τη διαδικασία αυτή μέσω αλλαγών στην πλατφόρμα Google Fit. Μέχρι στιγμής, οι περισσότερες συσκευές που χρησιμοποιούνται για την παρακολούθηση της σωματικής δραστηριότητας βασίζονται στην παρακολούθηση της δραστηριότητας αλλά όχι της έντασης.

Πώς χρησιμοποιείται η πλατφόρμα Google fit;

Αυτοί οι πόντοι, οι οποίοι βασίζονται σε συστάσεις σωματικής άσκησης της AHA, επιτρέπουν στους χρήστες να κερδίζουν ένα ή δύο πόντους ανά λεπτό ανάλογα με την ένταση της δραστηριότητας. Παίρνουν έναν πόντο για τις ήπιες δραστηριότητες, όπως το περπάτημα με το σκυλί τους. Εάν αποφασίσουν να κάνουν πιο έντονη σωματική δραστηριότητα όπως π.χ. τρέξιμο, kickboxing ή μπάσκετ, μπορούν να πάρετε δύο Heart Points ανά λεπτό.

Ποιος είναι ο στόχος δημιουργίας του Google fit;

Στόχος τόσο της Google όσο και της ΑΗΑ είναι αυτή η νέα μονάδα μέτρησης της υγείας μέσω της άσκησης να ενθαρρύνει τους ενήλικες να κινηθούν περισσότερο. Η σωματική δραστηριότητα μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, στην αύξηση των επιπέδων της καλής χοληστερόλης, στη βελτίωση της ροής του αίματος και στη διατήρηση του σωματικού βάρους, βοηθώντας έτσι στην υγεία της καρδιάς.

Επομένως, πόσο πρέπει να ασκούνται οι πελάτες μας;

Ο στόχος για τους ενήλικες είναι τα τουλάχιστον 150 λεπτά μέτριας έντασης άσκησης (όπως είναι το έντονο περπάτημα). Εναλλακτικά, ο στόχος μπορεί να επιτευχθεί κάνοντας 75 λεπτά έντονης άσκησης (όπως είναι το τρέξιμο) την εβδομάδα. Οι συστάσεις της ΑΗΑ παρουσιάζονται συνοπτικά και στο παρακάτω infographic.

infographic american hearth association

 

Η σωματική άσκηση μπορεί να βοηθήσει την επιμήκυνση της ζωή καθώς είναι καλή για την καρδιά! Βρείτε περισσότερους τρόπους για να προσθέσετε κίνηση στην ημέρα σας. Όταν αρχίσετε να τους αναζητάτε, θα δείτε ότι υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για άσκηση. Θυμηθείτε, ότι με «πόντους της Καρδιάς», όλες οι κινήσεις μετράνε και η έντονη κίνηση μετράει ακόμη περισσότερο!

Aξιοποιήστε το στις συνεδρίες σας και προτείνετε τρόπους στους πελάτες σας για να βελτιώσουν τα επίπεδα της δραστηριότητάς τους!

Τρόποι να προτείνετε στους πελάτες σας

  • Βγάλτε βόλτα το σκυλί σας. Το σώμα σας αλλά και το κατοικίδιό σας θα σας ευχαριστήσουν!
  • Πάρτε το παιδί σας (ή το σύζυγό σας) για μια βόλτα. Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να περάσετε λίγο χρόνο με τα οικεία σας πρόσωπα μακριά από οθόνες. Κάντε τη βόλτα σας διασκεδαστική εξερευνώντας νέες γειτονιές ή μετατρέποντας τον περίπατό σας σε κυνήγι θησαυρού.
  • Πηγαίνετε μία βόλτα στο εμπορικό κέντρο. Σας πιάνει ιδρώτας και μόνο στην ιδέα του περπατήματος εκτός σπιτιού; Κάντε μια γρήγορη βόλτα γύρω από το εμπορικό κέντρο, χαζέψτε τις βιτρίνες ή και τους ανθρώπους περπατώντας σε ένα περιβάλλον με ελεγχόμενο κλίμα.
  • Περπατήστε και μιλήστε. Ακόμα κι αν είστε απασχολημένοι στο τηλέφωνο για κλήσεις εργασίας, δεν χρειάζεται να κολλήσετε στην καρέκλα σας. Κάνε τη συνήθεια να μιλάς και να περπατάς.
  • Πηγαίνετε στο γυμναστήριο. Σηκωθείτε από τον καναπέ σας και περπατήστε, κάντε jogging, yoga ή βάρη στο γυμναστήριο, παρακολουθώντας αν θέλετε τις αγαπημένες σας εκπομπές ή ακούγοντας μουσική.
  • Γλιτώστε από το άγχος της στάθμευσης του αυτοκινήτου σας παρκάροντας πιο μακριά (ή ακόμα και αφήνοντας το αυτοκίνητο στο σπίτι) και περπατήστε ή ποδηλατήστε έως τον προορισμό σας.
  • Πάρτε τις σκάλες. Ο ανελκυστήρας μπορεί να εξυπηρετεί - αλλά δεν αυξάνει το ρυθμό της καρδιάς σας. Πάρτε τις σκάλες όποτε μπορείτε, έστω και για έναν ή δύο ορόφους.
  • Χριστίνα-Πωλίνα Λαμπρινού
    Χριστίνα-Πωλίνα Λαμπρινού Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, PhD-c

    H Χριστίνα-Πωλίνα Λαμπρινού είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, με επιπλέον μεταπτυχιακή εξειδίκευση (M.Sc.) στην κλινική διατροφή και υποψήφια Διδάκτωρ του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου. Εργάζεται ως επιστημονική συνεργάτιδα του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου σε Ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα ενώ παρέχει και διαιτολογικές υπηρεσίες στην περιοχή της Καλλιθέας.