Blog

Όταν όλα αλλάζουν οι αρχές του marketing παραμένουν σταθερές

05 Σεπτεμβρίου 2017
8352 Προβολές
1 λεπτό να διαβαστεί
digital marketing strategy

Photo source: www.bigstockphoto.com

Οι βασικές αρχές του Μάρκετινγκ – αυτές που ίσχυαν πριν 50 χρόνια, εάν κάνω μια πρόβλεψη, θα ισχύουν και για τα επόμενα 50 χρόνια!

Πηγή: epixeirein.gr

Μπορεί η εύρεση του διαιτολογικού γραφείου που ταιριάζει σε έναν πελάτη να έχει γίνει πιο digital, να δει για παράδειγμα το βιογραφικό σας στην ιστοσελίδα σας, video από τηλεοπτικές παρουσίες σας στο YouTube και τα posts σαςστο Facebook, για να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα για εσάς.


Διαβάστε επίσης: Marketing στο Διαιτολογικό Γραφείο [Δωρεάν EBOOK]


Είναι γεγονός πως οι εξελίξεις στην τεχνολογία διαδέχονται η μία την άλλη κι αυτό επηρεάζει και τον τομέα του marketing. Ωστόσο, αυτό που μεταβάλλεται κάθε φορά είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται και οι τακτικές προσέγγισης των πελατών. Οι βασικές αρχές παραμένουν πράγματι σταθερές.

Τι εννοώ με αυτό;

Οι βασικοί στόχοι του marketing όπως για παράδειγμα ποιο είναι το προφίλ των πελατών που έχετε στο διαιτολογικό σας γραφείο, για ποιους λόγους να επιλέξει κάποιος τις διαιτολογικές σας υπηρεσίες και πώς θα ανταποκριθείτε καλύτερα στις ανάγκες του, βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής του, αποτελούν βασικούς στόχους του Marketing εδώ και αρκετά χρόνια.

Ποιο είναι το λάθος που γίνεται;

Συνήθως η προσοχή στρέφεται στο «που να διαφημιστώ» και «ποιο μέσo να επιλέξω» κι εκεί είναι το λάθος που μας απομακρύνει από τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Όταν προσπαθήσετε να πουλήσετε τις υπηρεσίες σας σε έναν υποψήφιο πελάτη, του δημιουργείτε αμέσως ερωτήματα όπως: ποιος είσαι, ποιες είναι οι υπηρεσίες σου, ποια τα αποτελέσματά τους, ποιοι είναι οι πελάτες σου κ.α.

Αυτός ο τρόπος σκέψης των πελατών σας, επίσης δεν έχει αλλάξει εδώ και αρκετά χρόνια.

Πώς να το αποφύγετε;

Να θυμάστε ότι μιλώντας για τις αρχές του marketing, αυτό που δούλευε στο παρελθόν, δουλεύει και σήμερα, είτε αφορά την εύρεση του μέρους που δραστηριοποιείστε καθώς και την επιλογή του χώρου του διαιτολογικού γραφείου, είτε ακόμη και την ίδια την παρεχόμενη υπηρεσία. Όπως κι αν αποφασίσετε να κινηθείτε στο marketing του διαιτολογικού σας γραφείου στο επίκεντρο πρέπει να βρίσκεται ο ίδιος ο άνθρωπος και οι ανάγκες του.

Επικεντρωθείτε στις βασικές αρχές του marketing και όχι στα εργαλεία που χρησιμοποιούνται κάθε φορά και ανανεώνονται διαρκώς. Για παράδειγμα, το Facebook πριν μια δεκαετία δεν το χρησιμοποιούσε κανένας συνάδελφος, ενώ σήμερα είναι must και ως trend έχει έρθει το Instagram!

Δώστε έμφαση λοιπόν στον πελάτη σας, τα προβλήματα, τις επιθυμίες και τις ανάγκες του. Μόλις καταφέρετε να ανταποκριθείτε σε αυτά τότε η επιλογή των εργαλείων που θα χρησιμοποιήσετε είναι εύκολη υπόθεση.

Πάρης Παπαχρήστος
Πάρης Παπαχρήστος Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.
Ο Πάρης Παπαχρήστος παρέχει διαιτολογικές υπηρεσίες τροποποίησης διατροφικής συμπεριφοράς για πάνω από 15 χρόνια, συμβάλλοντας σε βελτίωση της ποιότητας ζωής.  Ως πτυχιούχος Διαιτολόγος Διατροφολόγος, M.Sc. έχει ευρύτερη επιστημονική γνώση, η οποία συνδυάζεται στις διαιτολογικές συνεδρίες με την προσωπική του εμπειρία.
 
Είναι ιδρυτής του πρώτου portal διατροφής σε Ελλάδα και Κύπρο και συγγραφέας του πρώτου βιβλίου της σειράς medNutrition wellness, με τίτλο «Μύθοι και Αλήθειες στη διατροφή μας». Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τις διαιτολογικές υπηρεσίες που παρέχει είτε στο Παγκράτι είτε αξιοποιώντας skype και viber σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, με χιλιάδες ανθρώπους, έχει δει τι είναι αποτελεσματικό και όχι.