Blog

Τεχνικές επικοινωνίας με τον πελάτη

της Μαργαρίτας Αγγελικής Σχινά
07 Φεβρουαρίου 2017
10107 Προβολές
1 λεπτό να διαβαστεί
anthrwpoi pou synomiloun

Photo source: www.pexels.com

Η παχυσαρκία δεν είναι απλά ένα θέμα κακών διατροφικών συνηθειών, χαμηλού κινήτρου ή ανεπαρκούς φυσικής δραστηριότητας. Όλοι αυτοί οι παράγοντες, αλλά και πολλοί ακόμη, όπως τα γονίδια, εμπλέκονται στο πόσο ζυγίζει ένας άνθρωπος και στο πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να χάσει βάρος.

Μια οργανωμένη υπηρεσία για τον έλεγχο του σωματικού βάρους θα πρέπει:

  • Να αντιμετωπίζει όλα τα θέματα που απασχολούν τα υπέρβαρα άτομα
  • Να κινητοποιεί το άτομο
  • Να έχει θετικό και ευχάριστο χαρακτήρα
  • Να επικεντρώνεται στις ικανότητες του πελάτη και όχι σε γρήγορες λύσεις
  • Να περιλαμβάνει ως βασικό μέρος της θεραπείας τη διατήρηση της αλλαγής του βάρους

Προκειμένου να επιτευχθούν αυτά, ένα οργανωμένο πρόγραμμα θα πρέπει:

  • Να προωθεί τις σωστές συμπεριφορές σε όλα τα επίπεδα
  • Να επικεντρώνεται στην αλλαγή των αυτόματων σκέψεων
  • Να βοηθάει το άτομο να κάνει αλλαγές στον τρόπο ζωής του
  • Να βελτιώνει τη διατροφική κατάσταση του ατόμου
  • Να παρέχει ρεαλιστικούς στόχους
  • Να ενθαρρύνει τη φυσική δραστηριότητα
  • Να ενισχύει το κίνητρο και τη δέσμευση
  • Να παρέχει επαρκή στήριξη

Η συνεργασία μεταξύ εξειδικευμένων επαγγελματιών υγείας που γνωρίζουν τον τρόπο θεραπευτικής προσέγγισης ο ένας του άλλου μπορεί να βοηθήσει τον ασθενή ώστε να κατανοήσει τόσο τα ψυχολογικά αίτια που τον οδήγησαν στο υπερβάλλον βάρος όσο και να υιοθετήσει νέες διατροφικές συνήθειες για μια μόνιμη θετική πορεία της υγείας του.

Τα παρακάτω βίντεο αποτελούν απόσπασμα από την εκπαίδευση Master Practitioner in Eating Disorders.

Μαργαρίτα Αγγελική Σχινά
Μαργαρίτα Αγγελική Σχινά Κλινική Ψυχολόγος, Master Practitioner on Eating Disorders, Επιστημονική Υπεύθυνη Κέντρου Εκπαίδευσης & Αντιμετώπισης Διατροφικών Διαταραχών