Επικοινωνήστε μαζί μας
καθημερινές
10:00 με 18:00

Είσοδος / Εγγραφή

Loading...
Άρθρα - Απόψεις

Aπό το ράφι στο καρότσι

26 Μαρτίου 2013
1 λεπτό να διαβαστεί
  • Πώς πρέπει να επιλέγετε τα τρόφιμα στο σούπερ μάρκετ;
  • Εσείς μπορείτε να αποκωδικοποιείτε την διατροφική ετικέτα των τροφίμων;

Αυτά είναι κάποια από τα ερωτήματα που θα απαντηθούν αν διαβάσετε το βιβλίο των εκδόσεων του medNutrition wellness «Από το ράφι στο καρότσι- Οδηγός διατρoφής στο σούπερ μάρκετ».

Τι ακριβώς είναι το βιβλίο αυτό;

Είναι ένας πολύ πρακτικός οδηγός, ο οποίος θα μπορούσε να σας αλλάξει ακόμη και πολλές λανθασμένες διατροφικές συνήθειες. Σας εκπαιδεύει ώστε να επιλέγετε σωστά τα τρόφιμα στο σούπερ μάρκετ, να τα μεταφέρετε και να τα αποθηκεύετε με ασφάλεια και σας καθοδηγεί πώς να κατανοήσετε την διατροφική ετικέτα. Για παράδειγμα, ένα άτομο με υπέρταση πρέπει να ξέρει αν το τρόφιμο που αγοράζει έχει χαμηλά επίπεδα νατρίου ή αλατιού και μπορεί να το εντάξει στη διατροφή του.

Τι άλλο θα αποκομίσετε διαβάζοντάς το;

Ένα ακόμη πολύ σημαντικό κεφάλαιο του βιβλίου είναι η εκπαίδευση στην κατάρτιση της λίστας αγορών (shopping list). Η δημιουργία μιας τέτοιας λίστας μας εξοικονομεί χρήματα και φέρνει στο πιάτο μας υγιεινά τρόφιμα της μεσογειακής διατροφής.

Διαθέσιμη η εφαρμογή του medNutrition Shopping list που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δωρεάν τόσο από τον Η/Υ, όσο και το mobile-tablet σας.

Τέλος, στο βιβλίο θα βρείτε πολλές γενικές συμβουλές σχετικά με τα ψώνια σας στο super market όπως για παράδειγμα να μην πηγαίνετε για ψώνια όταν πεινάτε, γιατί οι επιλογές τροφίμων θα γίνονται με βάση την επιθυμία του στομάχου σας και όχι των πραγματικών σας αναγκών.

  • Νίκος Ζέρβας
    Νίκος Ζέρβας Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Ο Νικόλαος Ζέρβας είναι Διατολόγος-Διατροφολόγος, με επιπλέον μεταπτυχιακή εξειδίκευση (MSc) στην τεχνολογία ελέγχου και διασφάλισης της ποιότητας.Παρέχει τις διαιτολογικές υπηρεσίες του, στο γραφείο του στο Κιάτο Κορινθίας.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.