Σας ευχαριστούμε που συμπληρώσατε τη φόρμα για να παρακολουθήσετε το βίντεο «Τεχνικές για να απογειώσετε τη επικοινωνία με τον πελάτη σας»

Δείτε μια συνεδρία σε πραγματικό χρόνο με την Βάσια Μανίκα, κλινική Διαιτολόγο- Διατροφολόγο, Diet & Wellbeing NLP Coach, με την πελάτισσά της Ελένη, καθώς χρησιμοποιούν το εργαλείο του NLP Wellbeing για τη στοχοθεσία. Ξέρουμε ήδη, τόσο βιβλιογραφικά όσο και εμπειρικά, ότι οι πελάτες μας θέτουν στόχους συνεχώς, που όμως δεν εκπληρώνουν.

Ποια είναι εκείνα τα συστατικά που κάνουν έναν στόχο καταδικασμένο να πετύχει;

Συνεδρία με την Ελένη

Παρακολουθήστε την συνεδρία με την Βάσια Μανίκα, καθώς αναπτύσσει το συγκεκριμένο εργαλείο στοχοθεσίας. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίας, θα παρατηρήσετε στον μαυροπίνακα τις επιμέρους τεχνικές που χρησιμοποιεί, τις οποίες αναλύει αμέσως μετά το βίντεο.  

Τεχνικές Επικοινωνίας με τον Πελάτη

Rapport/Εναρμόνιση

Με τον όρο “Rapport” αναφερόμαστε στην ποιότητα αρμονίας, αναγνώρισης και αμοιβαίας αποδοχής. Είναι μια πρωταρχική βάση επιτυχούς επικοινωνίας – στην απουσία της αρμονικής αυτής σχέσης έχουμε και απουσία (πραγματικής, με νόημα) επικοινωνίας!

Active Listening/Ενεργητική Ακρόαση

Σε αυτό το επίπεδο ακρόασης υπάρχει πολύ έντονη εστίαση σε αυτά που λέει το άτομο, σαν λέιζερ. Επαναλαμβάνουμε τις λέξεις του, κάνουμε ερωτήσεις ανακεφαλαίωσης για να ακούσει το άτομο τον εαυτό του και να συνειδητοποιήσει τα λόγια του και, φυσικά, για να διαπιστώσουμε αν έχουμε καταλάβει κι εμείς σωστά!

Meta model/Η γλώσσα του συγκεκριμένου

Το Meta Model είναι βασισμένο σε γλωσσολογικούς κανόνες και δομές, που δεν είναι μόνο εμφανείς στο NLP. Αυτό, όμως που κάνει τη διαφορά στο NLP είναι ο τρόπος με τον οποίο αυτοί οι κανόνες και δομές αποκαλύπτουν διαγραμμένες πληροφορίες κάτω από αυτές. Αν η γλώσσα δεν είχε δομή, δεν θα είχαμε κανέναν τρόπο για να ξέρουμε αν κάτι έλειπε ή όχι από τον λόγο μας. Επομένως, μπορούμε να καταλάβουμε τις γενικεύσεις, διαγραφές και διαστρεβλώσεις που κάνει κάποιος στον λόγο του και να ανακαλύψουμε την εσωτερική δομή του τρόπου σκέψης και επεξεργασίας του.

Reframe/Αναπλαισίωση

Στη ζωή, τίποτα δεν είναι καλό ή κακό, θετικό ή αρνητικό. Γεγονότα και εμπειρίες δεν έχουν, τα ίδια καθ’ εαυτά, κανένα νόημα απολύτως, έχουν μόνο το νόημα που εμείς τους δίνουμε. Αυτό το νόημα καθορίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό από το πλαίσιο στο οποίο τα αντιλαμβανόμαστε. Όταν το πλαίσιο αλλάζει, τότε αλλάζει και το νόημα και, κατ’ επέκταση, και η αντιμετώπισή μας- ο τρόπος που αισθανόμαστε και πώς αντιδράμε.

Στο NLP αυτό το ονομάζουμε ”Reframing” (=αναπλαισίωση) και είναι μια πολύ σημαντική τεχνική που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τόσο με τον εαυτό μας όσο και με τους άλλους για να απελευθερωθούμε από τα δεσμά του άκαμπτου τρόπου σκέψης και, επομένως αυξάνεται η ευρηματικότητα και η ευελιξία να βρίσκουμε πολλές επιλογές.

Με απλά λόγια, το reframing είναι η τέχνη να βλέπουμε τα πράγματα από άλλη οπτική γωνία, υπό άλλο φως, με άλλο μάτι κτλ.

 

Reward System/Σύστημα ανταμοιβής εγκεφάλου

Γιατί κάνουμε ό,τι κάνουμε; Ποιος είναι ο λόγος που ο εγκέφαλός μας είναι τόσο ισχυρός στην επιτυχημένη επανάληψη μοτίβων συμπεριφοράς, όχι μόνο στο φαγητό φυσικά, που είναι δυσλειτουργικά και, πολλές φορές, αισθανόμαστε ότι είναι ενάντια στη θέλησή μας; Γιατί, πολύ απλά, ο εγκέφαλός μας είχε συνδέσει (κάποια στιγμή στο παρελθόν) μια συμπεριφορά με μια επιβράβευση. Χρησιμοποιώντας τον ίδιο ακριβώς τρόπο λειτουργίας του συστήματος ανταμοιβής, επισφραγίζουμε μια νέα συνήθεια ή επιτυχία με μια ανταμοιβή που, φυσικά, ΔΕΝ είναι το φαγητό!

Feedback/Ανατροφοδότηση

Το feedback επανα-εισάγεται στο “ mind-body-emotion” σύστημά μας ως πληροφορία και μας δίνει ενδείξεις σχετικά με το τι μπορούμε να κάνουμε καλύτερα στη συνέχεια. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε όλα τα κριτήρια για να κάνουμε μια αξιολόγηση και να προσαρμόσουμε τις συμπεριφορές μας για να έχουμε μια ακόμα καλύτερη απόδοση. Με αυτόν τον τρόπο εξακολουθούμε να ακονίζουμε και σμιλεύουμε και εξελίσσουμε τον εαυτό μας, βήμα- βήμα, για να έχουμε τις μέγιστες αποδόσεις. Αυτού του είδους το feedback λειτουργεί σαν ένας πραγματικός μηχανισμός ανα-τροφοδότησης για συνεχή βελτίωση.

Θυμηθείτε: Δεν υπάρχει αποτυχία, μόνο ανατροφοδότηση

Τα πνευματικά δικαιώματα του περιεχομένου του video της συνεδρίας ανήκουν στην εταιρία Dynamic Equilibrium System ltd και προστατεύεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Νόμου περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας (copyright). Η δημοσίευσή του στην ιστοθέση του mednutrition έχει παραχωρηθεί με ταυτόχρονη συμφωνία όλων των μερών για τους σκοπούς της ενημερωτικής καμπάνιας της εταιρίας Dynamic Equilibrium System ltd προς τους επαγγελματίες διαιτολόγους. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση ή αναπαραγωγή του παρόντος έργου στο σύνολό του ή τμημάτων αυτού με οποιονδήποτε τρόπο, η αποθήκευσή του σε βάσεις δεδομένων, η αναμετάδοσή του σε έντυπη, ηλεκτρονική ή με οποιαδήποτε άλλη μορφή καθώς και η μετάφραση, διασκευή, εκμετάλλευση με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγής έργου λόγου ή τέχνης, σύμφωνα με τις διατάξεις του Νόμου 2121/1993, όπως εκάστοτε ισχύει και της Διεθνούς Σύμβασης της Βέρνης, που κυρώθηκε με το Νόμο 100/1975, χωρίς εν γένει την προηγούμενη άδεια του δημιουργού και εκδότη του έργου. 

NLP Wellbeing Diploma

Αποτελεί μοναδικό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης για Επαγγελματίες Υγείας, Κοινωνικών και Συμπεριφοριστικών επιστημών, Επαγγελματίες Ψυχικής Υγείας, Φαρμακοποιούς, Διαιτολόγους / Διατροφολόγους, Health & Wellness coaches και Ιατρούς όλων των ειδικοτήτων, με τουλάχιστον 3 χρόνια επαγγελματική εμπειρία.

Οι συμμετέχοντες θα μάθουν

  • Πώς να κατανοούν βασικές επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Πώς να αναγνωρίζουν το Στάδιο Ετοιμότητας του κάθε πελάτη από το πρώτο ραντεβού
  • Πώς να αλλάζουν τις δικαιολογίες των πελατών τους σε δράση και αποτελέσματα
  • Πώς να χτίζουν μακροχρόνιες και ουσιαστικές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους
  • Πώς να δημιουργούν στόχους «καταδικασμένους να πετύχουν»
  • Πώς να εμπιστεύονται τις αισθήσεις τους για να λάβουν τις μη- λεκτικές πληροφορίες που δίνουν οι πελάτες τους και να αξιολογούν σωστά τις λεκτικές, ώστε να εξαλείψουν τα drop- outs
  • Πώς να κατανοούν τον τρόπο που αντιλαμβάνεται ο πελάτης τον εαυτό του και ποια είναι τα εμπόδια στην αν- ικανότητα να αλλάξει την κατάσταση ευεξίας του
  • Πώς να αξιοποιούν τόσο τα θετικά όσο και τα αρνητικά συναισθήματα του πελάτη
  • Πώς να αναγνωρίζουν και να δουλεύουν αποτελεσματικά με τον εσωτερικό διάλογο του πελάτη
  • Πώς να χρησιμοποιούν γλωσσολογικά μοτίβα κινητοποίησης

Για οποιαδηποτε απορία ή διευκρίνηση, σχετικά με το NLP Dimploma, μπορείτε να συμπληρώσετε τα κάτωθι στοιχεία.

 

Αναπαραστατικό Σύστημα
Αλήθεια, παρατηρήσατε ποιο είναι το αναπαραστατικό σύστημα του πελάτη και πώς το χρησιμοποιώ στη συνεδρία; Αν ακόμα δεν έχετε καταλάβει ποια είναι τα Αναπαραστατικά Συστήματα, κάντε το quiz

 

Σας έχει αποσταλεί και σχετικό e-mail για να το έχετε στη βάση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου.