Live Streaming για τον επαγγελματία υγείας

Ι. Μπάκας: "Google Ads για προώθηση Διαιτολόγων"

15 Μαΐου 2023 || Facebook group medNutrition PRO

Στο live streaming που πραγματοποιήσαμε στην ομάδα medNutrition PRO την Δευτέρα 15 Μαΐου, συζητήσαμε με τον κ. Ιωάννη Μπάκα, ιδιοκτήτη της εταιρείας DigitalRev.gr. Η συζήτηση αφορούσε κυρίως τα Google Ads, τι προσφέρει η διαφήμιση μέσω αυτών, αλλά και πως να αξιοποιηθούν από τον επαγγελματία Διαιτολόγο.

Το live streaming, συντόνισε ο διαιτολόγος- διατροφολόγος Πάρης Παπαχρήστος.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το βίντεο στη συνέχεια:

 

Μπορείτε να δείτε ολόκληρο το βίντεο, ενώ σας παραθέτουμε και μερικές από τις ερωτήσεις που τέθηκαν κατά τη διάρκεια της συζήτησης:

Τι είναι τα Google Ads;

Τα Google Ads αποτελούν έναν αρκετά εξειδικευμένο τομέα και στοχεύουν στην εξέλιξη του σύγχρονου επαγγελματία Διαιτολόγου-Διατροφολόγου, όπως και στην αύξηση του πελατολογίου του.
Πρακτικά, όταν στην μηχανή αναζήτησης Google πληκτρολογεί ο χρήστης μια λέξη κλειδί π.χ. «Διαιτολόγος Αθήνα», τα πρώτα αποτελέσματα που εμφανίζονται και γράφουν δίπλα «Ads», είναι αυτά που προέρχονται από Google Ads.
Τα αποτελέσματα αυτά, εμφανίζονται και πάνω πάνω στην αρχική της αναζήτησης αλλά και πιο κάτω, και είναι εμφανή στον υπολογιστή αλλά και στο κινητό. Αν βέβαια θες να φαίνεσαι στα πρώτα αποτελέσματα από την αναζήτηση που θα κάνει ο χρήστης, θα πρέπει να πληρώσεις και το αντίστοιχο κόστος, το οποίο ποικίλλει αναλόγως τον ανταγωνισμό και την «λέξη κλειδί» που χρησιμοποιούμε.

Τι διαφορά έχουν με το SEO;

Τα οργανικά αποτελέσματα από το SEO, τα επιλέγει η Google, ως 10 πρώτα αποτελέσματα.
Η διαφορά είναι πως στο SEO δεν πληρώνεις, αλλά θα χρειαστείς μεγάλο χρονικά διάστημα και αρκετό κόπο για να φθάσεις στα πρώτα αποτελέσματα των αναζητήσεων.

Ποια η συμπεριφορά των χρηστών με τα Google Ads;

Φαίνεται να υπάρχει ενδιαφέρον από τους χρήστες, αν και έχει να κάνει με το κείμενο που χρησιμοποιούμε και την πληροφορία που έχει η διαφήμισή μας.

Tι προσφέρει η διαφήμιση μέσω Google Ads.

Η διαφήμιση μέσω Google Ads, μπορεί να σου προσφέρει αυξημένη και υπερστοχευμένη προβολή, τα στατιστικά του ανταγωνισμού, αλλά και πλήρη έλεγχο των διαφημίσεων (π.χ. budget, ώρα προβολής).

Εκτός από την αναγνωρισιμότητα, έχουμε άμεσα αποτελέσματα (αυξάνει τις πιθανότητες να γίνει πελάτης μας αν κάποιος χρήστης πατήσει στο όνομά μας).

Ποιο είναι το βασικό πλεονέκτημά τους;

Με τα Google Ads, εκτός από αναγνωρισιμότητα έχουμε άμεσα αποτελέσματα, καθώς μπορείς να εξοικονομήσεις αρκετό χρόνο. Η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου αυξάνεται και εφόσον βέβαια είναι ορθά δομημένη (εύκολη και γρήγορη πλοήγηση), μπορεί να σου επιφέρει μεγάλο ποσοστό πελατών.

Με τον τρόπο αυτό μάλιστα θα είσαι και σε μεγαλύτερη προτίμηση από την Google και θα έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες να επιλέξει εσένα και όχι κάποιον ανταγωνιστή σου με πιο «ελκυστική» ιστοσελίδα.

Πότε να μην κάνω Google Ads;

Όταν έχεις μία ιστοσελίδα που να μην είναι προσβάσιμη από το κινητό καλό θα ήταν να αποφύγεις να επενδύσεις στα Google Ads.

Επίσης, αν δεν έχεις αρκετές γνώσεις πάνω στον συγκεκριμένο τομέα, το πιθανότερο είναι να μην λάβεις τα αποτελέσματα που θες βάση του budget που έχεις καταβάλλει σε αυτές τις διαφημιστικές ενέργειες.

Ποια η σχέση μεταξύ εντοπιότητας και Google Ads;

Στην Αθήνα ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγαλύτερος και κατά συνέπεια πιο ακριβή η διαφήμιση, ωστόσο, και στην επαρχία, θα πρέπει να δίνεις ιδιαίτερη προσοχή στις λέξεις κλειδιά και στον κείμενο που θα χρησιμοποιήσεις.

Ποια προϋπόθεση υπάρχει;

Η προϋπόθεση για τα Google Ads, είναι να έχεις ιστοσελίδα και κατά προτίμηση ορθώς δομημένη. Το καλύτερο βέβαια, είναι να έχεις ένα Landing Page, δηλαδή μία σελίδα προορισμού η οποία θα δίνει πληροφορίες μόνο για την λέξη κλειδί που έχεις επιλέξει.

Tι είναι το remarketing μέσω Google Ads;

Το αποτέλεσμα της διαφήμισης βασίζεται στην επαναληψιμότητα. Όταν κάνεις Google remarketing, αν κάποιος επισκέφθηκε την ιστοσελίδα σου, αλλά δεν προχώρησε σε επικοινωνία μαζί σου, θα του ξαναεμφανιστεί η δική σου ιστοσελίδα μέσα στις επόμενες ημέρες. Βέβαια μπορείς εσύ ο ίδιος να ρυθμίσεις για πόσο χρονικό διάστημα θα του εμφανίζεται.

Πόσο καιρό χρειάζεται για να ωριμάσει ένας Google Ad λογαριασμός;

Ένας Google Ad λογαριασμός, απαιτείται μεγάλη προσοχή στον σχεδιασμό και στην βέλτιστη δημιουργία του. Για τον λόγο αυτό, χρειάζεται περίπου μία εβδομάδα για την κατάλληλη διαμόρφωση του λογαριασμού, ώστε να επιτευχθεί έγκριση από την Google και μετέπειτα, συνεχή παρακολούθηση.

Τι θα κερδίσω από ένα Google Ad Specialist;

Εφόσον δεν διαθέτεις τις κατάλληλες γνώσεις και την απαραίτητη εμπειρία για να έχεις μέγιστη απόδοση, μπορείς να επενδύσεις σε ένα Google Ad Specialist. Μέσω αυτού, θα έχεις την δυνατότητα να λαμβάνεις στατιστικά για τα πάντα, ενώ θα σου προσφέρει μια καθοδήγηση σχετικά με τις λέξεις κλειδιά που αξίζει να επενδύσεις (πιο χαμηλές σε κόστος) και σε ποιες λέξεις κλειδιά αξίζεις να επενδύσεις μέσω SEO.

Το Google Ad Specialist , ανά 1 με 2 ημέρες παρατηρεί τα αποτελέσματα, βλέποντας πως τρέχει η διαφήμιση και ενημερώνει τον πελάτη για πιθανές κατάλληλες τροποποιήσεις, ούτως ώστε να βελτιστοποιήσει τα αποτελέσματα.
Με τον τρόπο αυτό, θα έχεις αποτελεσματική διαχείριση του προϋπολογισμού σου και συνεχή παρακολούθηση της απόδοσης για βελτιστοποίηση.

Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε με Google Ads επικοινωνήστε με τους συνεργάτες του MedNutrition στο info@digitalrev.gr για πλήρη υποστήριξη και εγγυημένα αποτελέσματα.