Τεχνικές για να απογειώσετε τη επικοινωνία με τον πελάτη σας

Σε αυτή τη συνεδρία που συμβαίνει σε πραγματικό χρόνο με πραγματικό πελάτη θα δείτε πώς να δημιουργείτε στόχους καταδικασμένους να πετύχουν!

Ένας διαιτολόγος- διατροφολόγος δουλεύει συνέχεια με στόχους - με τους στόχους που θέτουν οι πελάτες του και η δική του διατροφική παρέμβαση και φιλοσοφία.

Πολλές φορές, όμως, ενώ οι πελάτες μας φαίνονται αποφασισμένοι να λάβουν δράση για να πετύχουν αυτόν τον στόχο, που έχουν συμφωνήσει μαζί μας, τελικά αυτός φαίνεται να απομακρύνεται και να γίνεται απλά… ευχή. Αυτό το διαπιστώνετε όταν ακούτε τους πελάτες σας να λένε ότι έχουν πάει σε πολλούς διαιτολόγους στο παρελθόν και «θα ήθελαν» να έχουν ένα Χ αποτέλεσμα.

  • Πώς μπορούμε να μετουσιώνουμε ένα «πρέπει» των πελατών μας σε «θέλω»;
  • Πώς μπορούμε να μεταφράζουμε ένα «θέλω» σε αποτέλεσμα που μπορεί να μετρηθεί μέσω των 5 αισθήσεών μας;
  • Και, τελικά, πώς μπορούμε να μετατρέψουμε ένα αποτέλεσμα σε έναν στόχο καταδικασμένο να πετύχει;

Δείτε τη συνεδρία με αληθινό περιστατικό και μάθετε πώς ακριβώς μπορείτε να δημιουργήσετε καλώς ορισμένους στόχους για τους πελάτες σας.

Στη συνέχεια, στα επεξηγηματικά video που ακολουθούν, μπορείτε να κατανοήσετε τις συγκεκριμένες τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν για να φτάσουμε στο αποτέλεσμα που θέλουμε, διότι και για τον επαγγελματία είναι ένας δικός του, ατομικός, στόχος να μπορεί να θέτει επιτυχώς καλώς ορισμένους στόχους για τους πελάτες του.

Καλή εξάσκηση!

vasia manika

 
Βάσια Μανίκα

Kλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος και NLP Wellbeing Expert

 

download button  Κατεβάστε το πιο πρόσφατο PDF reader εδώ.