https://graph.facebook.com/v2.7/?fields=share&id=https%3A%2F%2Fwww.mednutrition.gr%2Fportal%2Flifestyle%2Ftrofima%2F15287-burger-project-ygieino-nostimo-kai-threptiko-burger-ginetai&access_token=EAACEdEose0cBANgMZAdrR5Iv809IGVcfnB3RYBLwtZBWyfhoYfQnLLEiVokp76Q6Y2IrEAfyyT0dIML59CLZCecYcSISjsRZBIiGocpRqhbzcOW9niqiZBtwwY14HF3zkjM0XuHuwqwuUn2jyK4fVYL82lZBfHXGdULkPJnIYqogZDZD
https://graph.facebook.com/v2.7/?fields=share&id=https%3A%2F%2Fwww.mednutrition.gr%2Fportal%2Flifestyle%2Ftrofima%2F15287-burger-project-ygieino-nostimo-kai-threptiko-burger-ginetai&access_token=EAACEdEose0cBANgMZAdrR5Iv809IGVcfnB3RYBLwtZBWyfhoYfQnLLEiVokp76Q6Y2IrEAfyyT0dIML59CLZCecYcSISjsRZBIiGocpRqhbzcOW9niqiZBtwwY14HF3zkjM0XuHuwqwuUn2jyK4fVYL82lZBfHXGdULkPJnIYqogZDZD
Κωνσταντίνος Μπακόπουλος__14992

Τρόφιμα

The Burger Project: Υγιεινό, νόστιμο και θρεπτικό burger, γίνεται;

Δε θα μπορούσε να διαφωνήσει κανείς πως το burger αποτελεί τη νέα τάση στο «γρήγορο» φαγητό. Οι ευφάνταστες συνταγές και η ποικιλία των υλικών οδηγούν σε ένα γευστικό αποτέλεσμα στο οποίο δύσκολα μπορεί κάποιος να αντισταθεί και το burger κερδίζει όλο ένα και περισσότερους λάτρεις!

Υπάρχει χώρος για το αγαπημένο μας burger σε ένα ισορροπημένο πλάνο διατροφής;

Η απάντηση είναι θετική! Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχουν «απαγορευμένα» τρόφιμα αλλά τρόφιμα που πρέπει να καταναλώνονται περισσότερο ή λιγότερο συχνά. Όπως θα διαπιστώσετε και οι ίδιοι η επιλογή των κατάλληλων υλικών και η εφαρμογή κάποιων διατροφικών tips μπορούν να κάνουν αγαπημένο μας «junk food» μια πιο υγιεινή επιλογή!

Ποια βήματα να ακολουθήσετε για ένα υγιεινό και θρεπτικό burger;

Στο παρακάτω infographic θα δούμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε προκειμένου να καταλήξετε σε ένα υγιεινό και θρεπτικό burger. Για παράδειγμα, η επιλογή του κατάλληλου ψωμιού και του σωστού κρέατος αλλά και η προσεκτική επιλογή των συνοδευτικών μπορούν να οδηγήσουν σε ένα καθόλα γευστικό αποτέλεσμα με λιγότερες θερμίδες και λιγότερα λιπαρά απ’ όσα φαντάζεστε. Ας δούμε παρακάτω κάποιους ενδεικτικούς αριθμούς.

Στο μικροσκόπιο: Κλασσικό VS Υγιεινό burger

Υλικά: Κλασσικό Burger: Υγιεινό burger: Πλεονέκτημα:
Ψωμί: Λευκό ψωμί (πολυτελείας) Ψωμί ολικής αλέσεως

↑ φυτικές ίνες

↑ κορεσμός

Κρέας: Μοσχαρίσιο κρέας Κρέας κοτόπουλου ή γαλοπούλας ↓30-70kcal

↓4-78g λίπους

Λαχανικά: Μικρή ποσότητα λαχανικών Προσθήκη extra λαχανικών ↑ φυτικές ίνες

↑ κορεσμός

πλούσια γεύση

Συνοδευτικό: Μεγάλη μερίδα πατάτες (160γρ) Μικρή ή μεσαία μερίδα πατάτες (74-117γρ) ↓140 – 300kcal

↓ 10-17g λίπους

↓ αλάτι

Sauce: Burger sauce Ketchup - μουστάρδα

↓30kcal

↓6g λίπους

Αναψυκτικό: Ανθρακούχο αναψυκτικό Αναψυκτικό χωρίς θερμίδες ή νερό

↓140kcal

↓39g ζάχαρη (8κ.γ.)

Όπως παρατηρούμε στον παραπάνω πίνακα λοιπόν εφαρμόζοντας κάποια απλά βήματα, μπορούμε να συνδυάσουμε τη γεύση και την απόλαυση με την υγιεινή διατροφή. Συμβουλευτείτε το infographic που ακολουθεί στην επόμενη παραγγελία σας. Καλή σας απόλαυση!

burger project ygieino nostimo kai threptiko burger ginetai 

  • Κωνσταντίνος Μπακόπουλος Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    Ο Κωνσταντίνος Μπακόπουλος είναι τελειόφοιτος του τμήματος Διαιτολογίας – Διατροφής του Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης. Στα πλαίσια της πρακτικής του άσκησης είναι μέλος και εργάζεται με την επιστημονική ομάδα του medNutrition.

×
×