https://graph.facebook.com/v2.7/?fields=share&id=https%3A%2F%2Fwww.mednutrition.gr%2Fportal%2Flifestyle%2Ftrofima%2F12879-kalokairi-kai-pino-bires&access_token=EAACEdEose0cBANgMZAdrR5Iv809IGVcfnB3RYBLwtZBWyfhoYfQnLLEiVokp76Q6Y2IrEAfyyT0dIML59CLZCecYcSISjsRZBIiGocpRqhbzcOW9niqiZBtwwY14HF3zkjM0XuHuwqwuUn2jyK4fVYL82lZBfHXGdULkPJnIYqogZDZD
https://graph.facebook.com/v2.7/?fields=share&id=https%3A%2F%2Fwww.mednutrition.gr%2Fportal%2Flifestyle%2Ftrofima%2F12879-kalokairi-kai-pino-bires&access_token=EAACEdEose0cBANgMZAdrR5Iv809IGVcfnB3RYBLwtZBWyfhoYfQnLLEiVokp76Q6Y2IrEAfyyT0dIML59CLZCecYcSISjsRZBIiGocpRqhbzcOW9niqiZBtwwY14HF3zkjM0XuHuwqwuUn2jyK4fVYL82lZBfHXGdULkPJnIYqogZDZD
Πάρης Παπαχρήστος__250

Τρόφιμα

Καλοκαίρι και πίνω μπίρες

18 Αυγούστου 2014
Καλοκαίρι και πίνω μπίρες

Photo source: www.shutterstock.com

Την καλοκαιρινή περίοδο όλοι ψάχνουμε τρόπους διαφυγής από τον δύσκολο χειμώνα που πέρασε και πολύ συχνά καταλήγουμε να υπερκαταναλώνουμε φαγητό και ποτό. Κυρίως τις βραδινές ώρες, αναζητάμε κάτι δροσιστικό και αυτό συνήθως είναι 1-2-3 και τελικά ...πολλές μπίρες. Εν όψει του καλοκαιριού, ήμουν προσκεκλημένος στη ραδιοφωνική εκπομπή του ΑΝΤ1 97,2 Fm, να μιλήσω για την καλοκαιρινή ατασθαλία που λέγεται υπερκατανάλωση αλκοόλ και να δώσω το «αντίδοτο» που θα ελαφρύνει κάπως την μικρή μας παρασπονδία.

Κάποιες συμβουλές που θέλησα να δώσω στους ακροατές μας ήταν να μην πίνουν το ποτό τους με άδειο στομάχι. Αυτό θα οδηγήσει σε γρήγορη απορρόφηση της αλκοόλης, πιο γρήγορη μέθη και τάχιστη μετατροπή της αιθυλικής αλκοόλης σε λίπος. Παράλληλα, με το ποτό μας δεν πρέπει να παραλείπουμε να ενυδατωνόμαστε με νερό, καθώς το αλκοόλ προκαλεί διούρηση και αφυδάτωση. Τελευταίο αλλά πολύ βασικό σημείο που πρέπει να προσέξουμε είναι να μην καταναλώσουμε κάποιο «βρώμικο» φαγητό κατά την επιστροφή μας, το οποίο θα ναι πλούσιο σε λιπαρά και αλάτι.

Σε περίπτωση που δεν ακολουθήσετε τους παραπάνω κανόνες και κάνετε κατάχρηση αλκοολούχων ποτών, μπορείτε να λάβετε το «αντίδοτο» που θα σας προτείνω. Άσκηση.... είναι το Α και το Ω για να εξισορροπήσετε τις θερμίδες της χθεσινοβραδινής κρεπάλης. Μπορείτε να κολυμπήσετε 1 ώρα στη παραλία ή να παίξετε ρακέτες ή να πάτε για πρωινό jogging.

  • Πάρης Παπαχρήστος Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Ο Πάρης Παπαχρήστος είναι Διαιτολόγος Διατροφολόγος, MSc, ιδρυτής του πρώτου portal διατροφής σε Ελλάδα και Κύπρο, όπου διατηρεί ένα πολυδιαιτολογικό γραφείο στο Παγκράτι, παρέχοντας διαιτολογικές υπηρεσίες.

×
×