743
Συστάσεις Διατροφής

3 συνταγές για υγιεινή και γευστική νηστεία

"Ο σίδηρος, η πρωτεΐνη είναι θρεπτικά συστατικά που φαινομενικά μπορεί να λείπουν όταν γίνεται πολυήμερη νηστεία. Όμως με κατάλληλους χειρισμούς και ‘λιτή’ φαντασία μπορούμε να καταφέρουμε εξαιρετικά αποτελέσματα στη θρέψη και στη ..γεύση. Επειδή, πλησιάζουμε στη Μ. Εβδομάδα όπου ακόμα περισσότεροι χριστιανοί πρόκειται να ακολουθήσουν νηστεία τι καλύτερο από το να δώσουμε 3 συνταγές ..."

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο του Διαιτολόγου-Διατροφολόγου, M.Sc. Δημήτρη Μπερτζελέτου ΕΔΩ

  • Δημήτρης Π. Μπερτζελέτος Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Ο Δημήτρης Μπερτζελέτος είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, με μεταπτυχιακές σπουδές στη Δημόσια Υγεία και στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Δραστηριοποιείται επαγγελματικά στην Τρίπολη, συνεργάζεται επιστημονικά στην ΠΑΕ Αστέρα Τρίπολης, ενώ παρέχει τις υπηρεσίες του στο Κέντρο Αποκατάστασης "Παλλάδιον"

×
×