743
Συστάσεις Διατροφής

Τροφές που σας «κλέβουν» τον ύπνο

28 Ιουλίου 2015
της Νίκας Κάσδαγλη
andras pou koimatai kai gynaika pou exei aupnia

Photo source: www.bigstockphoto.com

Ύπνος και διατροφή

Γνωρίζατε ότι η διάρκεια και η ποιότητα του ύπνου σας έχει άμεση σχέση με τη διατροφή σας; Κι όμως! Η διατροφή κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά και η παρουσία της άσκησης διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στο πόσο καλά κοιμάστε. Υπάρχουν τρόφιμα που σας βοηθήσουν να έχετε τον καλύτερο δυνατό ύπνο και άλλα που τον εμποδίζουν. Γι' αυτό, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να προσέχετε τι καταναλώνετε κατά το διάστημα πριν τον ύπνο σας. Ποιες είναι όμως οι τροφές που σας «κλέβουν» τον ύπνο;

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Caffeine and sleep. National Sleep Foundation [Internet]. Available from: http://www.sleepfoundation.org/article/sleep-topics/caffeine-and-sleep

Healthy Sleep Tips. National Sleep Foundation [Internet]. Available from: http://www.sleepfoundation.org/article/sleep-topics/healthy-sleep-tips

Melinda Smith, M.A., Lawrence Robinson, Joanna Saisan, M.S.W., Robert Segal, M.A How to Sleep Better. Helpguide.org. [Internet]Last updated: November 2012. Available from: http://www.helpguide.org/life/sleep_tips.htm

  • Νίκα Κάσδαγλη Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    H Νίκα Κάσδαγλη είναι διαιτολόγος – διατροφολόγος στη Μυτιλήνη, όπου διατηρεί ανεξάρτητο διαιτολογικό γραφείο με την επωνυμία Life & Nutritionαπό το 2013 μέχρι και σήμερα.

×
×