743
Συστάσεις Διατροφής

Στην παραλία ενυδατώνομαι με…

Στην παραλία ενυδατώνομαι με…

Photo source: www.bigstockphoto.com

Στην παραλία, επειδή η εφίδρωση του οργανισμού είναι έντονη, πρέπει με κάποιο τρόπο να ενυδατώνουμε τον οργανισμό μας. Το νερό πρέπει να είναι η κύρια επιλογή μας. Αν επιλέξουμε καφέ και τσάι, θα ήταν προτιμότερο να μην περιέχει ζάχαρη. Θα μας τροφοδοτήσει με πολλά αντιοξειδωτικά, χρήσιμα για τον οργανισμό μας.

Να επιλέξω κάποιο αναψυκτικό για ενυδάτωση;

Αν επιλέξουμε αναψυκτικά, καλό είναι να προτιμήσουμε τα light. Ωστόσο, ο σκοπός τους είναι καθαρά δροσιστικός, αφού δεν έχουν κάποια θρεπτικά συστατικά να μας προσφέρουν. Όσον αφορά στους χυμούς, πρέπει να μετριάσουμε την ποσότητά τους, γιατί ακόμη και χωρίς να προστεθεί ζάχαρη, περιέχουν φυσικά σάκχαρα, που αυξάνουν το θερμιδικό περιεχόμενο που προσλαμβάνουμε. Έχουν να μας προσφέρουν θρεπτικά συστατικά, αρκεί να θυμόμαστε ότι 1 ποτήρι 250 ml φυσικός χυμός, είναι η ενδεδειγμένη ποσότητα, όμως είναι προτιμότερο να καταναλώνουμε φρούτα, γιατί τα φρούτα θα μας δώσουν χρήσιμες φυτικές ίνες.

 

Τι χυμό να επιλέξω;

Τέλος, δώστε έμφαση και φροντίστε να πίνετε και διαφορετικούς χυμούς, ώστε να προλαμβάνετε διαφορετικά θρεπτικά συστατικά, όχι μόνο πορτοκάλι. Και πάντα χωρίς προσθήκη ζάχαρης. Φυσιολογικά, οι θερμίδες που προσλαμβάνουμε από τις υγρές τροφές, θα πρέπει να αντιστοιχούν στο 14% των ολικών ημερήσιων θερμίδων και όχι στο 21%, όπως συμβαίνει σήμερα. Έτσι, μπορούμε να χρησιμοποιούμε σαν οδηγό τη "διατροφική κανάτα", για να ενυδατώνουμε τον οργανισμό μας χωρίς την πρόσληψη περιττών θερμίδων.

  • Πάρης Παπαχρήστος Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Ο Πάρης Παπαχρήστος είναι Διαιτολόγος Διατροφολόγος, MSc, ιδρυτής του πρώτου portal διατροφής σε Ελλάδα και Κύπρο, όπου διατηρεί ένα πολυδιαιτολογικό γραφείο στο Παγκράτι, παρέχοντας διαιτολογικές υπηρεσίες.

×
×