Συστάσεις Διατροφής

Προσεγμένες διατροφικές επιλογές το καλοκαίρι χωρίς στέρηση!

12 Ιουνίου 2012
991 Προβολές
1 λεπτό να διαβαστεί
trapezi filwn

Photo source: www.shutterstock.com

Όταν ακούμε τη λέξη καλοκαίρι αυτό που μας έρχεται στο μυαλό είναι διατροφικές κρεπάλες. Αν όμως το σκεφτούμε πιο προσεκτικά θα δούμε πως το καλοκαίρι έχει πολλά περισσότερα να μας προσφέρει σε σχέση με τον χειμώνα. Ως καλεσμένος στη ραδιοφωνική εκπομπή του ΑΝΤ1 97,2Fm μίλησα για την πληθώρα πολύ θρεπτικών επιλογών που έχουμε την καλοκαιρινή περίοδο αλλά και για τη στέρηση που δεν πρέπει να επιβάλουμε στον εαυτό μας.

Τι μας προσφέρει διατροφικά το καλοκαίρι;

Τα καλοκαιρινά φρούτα και λαχανικά είναι εκείνα στα οποία έδωσα έμφαση. Μας προσφέρουν περισσότερα αντιοξειδωτικά σε σχέση με τα φρούτα και λαχανικά θερμοκηπίου. Αυτό συμβαίνει γιατί έχουν περισσότερες αντιοξειδωτικές ουσίες στην επιφάνειά τους οι οποίες τα προστατεύουν από την βλαβερή UVΒ ακτινοβολία του ηλίου. Έτσι με την κατανάλωσή τους προστατευόμαστε και εμείς από τον ήλιο. Τέτοιες ουσίες είναι για παράδειγμα το λυκοπένιο της ντομάτας, του σύκου, του καρπουζιού και η λουτεΐνη που υπάρχει στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Χρειάζεται να στερηθούμε κάποια τρόφιμα;

Κλείνοντας τη συζήτηση ανέφερα στον αγαπητό δημοσιογράφο κ Λασκαράτο ότι πρέπει να καταναλώνουμε όλα τα τρόφιμα είτε είναι «βόμβες θερμίδων» είτε όχι αρκεί πάντα να έχουμε στο μυαλό μας το μέγεθος της μερίδας. Έτσι θα έχουμε ποικιλία και γευστική ικανοποίηση χωρίς να αυξάνουμε το βάρος μας.

 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

  • Πάρης Παπαχρήστος
    Πάρης Παπαχρήστος Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Ο Πάρης Παπαχρήστος είναι Διαιτολόγος Διατροφολόγος, MSc, ιδρυτής του πρώτου portal διατροφής σε Ελλάδα και Κύπρο, όπου διατηρεί ένα πολυδιαιτολογικό γραφείο στο Παγκράτι, παρέχοντας διαιτολογικές υπηρεσίες.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.