Συστάσεις Διατροφής

Η νηστεία του καλοκαιριού

04 Αυγούστου 2014
1 λεπτό να διαβαστεί
Η νηστεία του καλοκαιριού

Photo source: www.shutterstock.com

Πολύ συχνά, συγχέουμε τη στέρηση που μπορεί να έχει μια διατροφή με αυτή της νηστείας.

Η εσφαλμένη αντίληψη της νηστείας

Πιστεύουμε για παράδειγμα, πως την περίοδο της νηστείας επειδή στερούμαστε δύο μεγάλες κατηγορίες τροφίμων (γαλακτοκομικά και κρέας) είναι σαν να ακολουθούμε κάποια δίαιτα. Αυτή είναι μια εσφαλμένη αντίληψη, αρκεί να σκεφθούμε ότι τις περισσότερες φορές, στη διάρκεια μιας νηστείας, επειδή καταναλώνουμε περισσότερους υδατάνθρακες και όλες τις τροφές που επιτρέπονται στην προσπάθειά μας να χορτάσουμε στην παραγματικότητα έχουμε περισσότερες πιθανότητες να πάρουμε βάρος, παρά να χάσουμε.

Τα κοινά σημεία μεταξύ δίατας και νηστείας

Γι' αυτή τη σχέση μεταξύ νηστείας και δίαιτας κλήθηκα να μιλήσω στη ραδιοφωνική εκπομπή του ΑΝΤ1 97,2 Fm.

Διευκρίνισα φυσικά στους ακροατές μας ότι υπάρχουν κοινά σημεία μεταξύ δίαιτας και νηστείας που συνίστανται στη συχνή κατανάλωση οσπρίων, ζυμαρικών, ελαιολάδου, φρούτων και λαχανικών.

Το κλειδί για κάποιον που νηστεύει και θέλει να χάσει βάρος, είναι να χρησιμοποιεί το σωστό μέγεθος μερίδας


Διαβάστε επίσης: Νηστεία: Συνδυάστε γεύση με θρεπτικά συστατικά [Δωρεάν EBOOK]


 

  • Πάρης Παπαχρήστος
    Πάρης Παπαχρήστος Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Ο Πάρης Παπαχρήστος είναι Διαιτολόγος Διατροφολόγος, MSc, ιδρυτής του πρώτου portal διατροφής σε Ελλάδα και Κύπρο, όπου διατηρεί ένα πολυδιαιτολογικό γραφείο στο Παγκράτι, παρέχοντας διαιτολογικές υπηρεσίες.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.