Fitness

Ασκήσεις για κοιλιακούς

της Μάντη Περσάκη
22 Ιανουαρίου 2015
1278 Προβολές
1 λεπτό να διαβαστεί
Ασκήσεις για κοιλιακούς

Η Μάντη Περσάκη, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, διπλωματούχος στην ειδικότητα Pilates μας καθοδηγεί υποδεικνύοντας τρόπους να γυμνάσουμε εύκολα διάφορα μέρη στο σώμα μας, συνδυάζοντας πάντα άσκηση και διατροφή.

Περισσότερες ασκήσεις μπορείτε να δείτε και να διαβάσετε στο www.mandypersaki.gr

Είτε βρίσκεστε στο σπίτι σας είτε βρίσκεστε σε κάποιο εξωτερικό χώρο αν το θέλετε πραγματικά μπορείτε να αφιερώστε λίγα λεπτά για να γυμνάστε όλες τις μυικές ομάδες και να βελτιώστε τη φυσική σας κατάσταση. 


Διαβάστε επίσης: Ανακαλύψτε και δυναμώστε τους κοιλιακούς σας! [Δωρεάν EBOOK]


4 ασκήσεις για τέλειους κοιλιακούς!

Άσκηση 1η    

Πόδια λίγο πιο ανοιχτά από τους αγκώνες , τεντώνω χέρια πίσω από το κεφάλι εισπνέοντας σφίγγω τη κοιλιά πολύ καλά και γέρνω το κορμό μπροστά , εκπνέοντας ανεβάζω κορμό και ισιώνω πλάτη. 3Χ15.

askhsh 1 gernw mprosta

 

Άσκηση 2η

Χέρια δεμένα στη μέση το ένα πόδι πατάει το άλλο στη μύτη του ποδιού, εκπνέοντας κατεβάζω το κορμό και ανεβάζω το γόνατο μέχρι να φτάσει κοντά στο στήθος. 30 επαναλήψεις στο κάθε πόδι.

akshsh 2 anevokatevazw to podi

 

Άσκηση 3η

Ένα πόδι πατάει στη μύτη το ένα χέρι πίσω από το κεφάλι εκπνέοντας ενώνω αντίθετα αγκώνα - γόνατο. 1΄στη κάθε πλευρά.

askhsh 3 antitheto podi xeri

 

Άσκηση 4η

Διάταση: Δένω χέρια και τα τεντώνω πίσω και πάνω διαγώνια, δημιουργώντας μια μικρή υπερέκταση στη μέση , διατείνουμε τους κοιλιακούς μας. Μένω 15"

diataseis

 

Photo: Harris Ergatidis - www.xsmiles.gr

  • Μάντη Περσάκη
    Μάντη Περσάκη Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής

    Είναι καθηγήτρια φυσικής αγωγής και ιδιοκτήτρια 3 γυμναστηρίων με την επωνυμία Pilates by Mandy. Έχει ειδικότητα στην κολύμβηση και στην άσκηση pilates.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.