Fitness

Η φιλοσοφία του 10 + 10

του Ιωάννη Διονυσιώτη
25 Φεβρουαρίου 2008
1 λεπτό να διαβαστεί
Η φιλοσοφία του 10 + 10

Photo source: www.bistockphoto.com

Υπάρχουν ειδικά προγράμματα άσκησης για ενηλίκους που έχουν πολύ καλά αποτελέσματα στη δύναμη και στη φυσική κατάσταση με προπόνηση 20  λεπτών την εβδομάδα. Τα προγράμματα περιλαμβάνουν ασκήσεις που πραγματοποιούνται σε ειδικά μηχανήματα υπό παρακολούθηση προσωπικού γυμναστή. Οι ασκήσεις γίνονται αργά ελαχιστοποιώντας τις επιδράσεις της ορμής και της βαρύτητας. Απαιτείται χρόνος 10 δευτερολέπτων για την πραγματοποίηση της κίνησης υπό αντίσταση σε κάθε κατεύθυνση. Κάθε άσκηση χρειάζεται συνολικά 1 έως 2 λεπτά. Με 6 διαφορετικές ασκήσεις γυμνάζονται όλες οι μυϊκές ομάδες του σώματος. Λόγω της υψηλής έντασης απαιτούνται 7 περίπου ημέρες ξεκούρασης ανάμεσα στις προπονήσεις για να επιτευχθούν και να διατηρηθούν τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα. Ένας γυμνασμένος μυς είναι και πιο ευλύγιστος, έχει βελτιωμένη κυκλοφορία, οξυγονώνεται καλύτερα και μπορεί να ασκήσει περισσότερη δύναμη στην άρθρωση που κινεί. Με τέτοιου τύπου προγράμματα επέρχεται και ενδυνάμωση των συνδέσμων και των τενόντων στις αρθρώσεις που συνεργεί με την αυξανόμενη δύναμη και ελαστικότητα των μυών και προφυλάσσει από τραυματισμούς.

 

  • Ιωάννης Διονυσιώτης
    Ιωάννης Διονυσιώτης Φυσίατρος, Ιατρός Αποκατάστασης

    Ο Ιωάννης Ελ. Διονυσιώτης σπούδασε Ιατρική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και ακολούθησε την ειδικότητα της Φυσικής Ιατρικής και Αποκατάστασης στο Εθνικό Ίδρυμα Αποκατάστασης Αναπήρων (ΕΙΑΑ).

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.