738
Διατροφή

10 λόγοι για να τρως λαχανίδα (Kale)

28 Ιουλίου 2015
της Σοφίας Βρυώνη

Η λαχανίδα, ένα λαχανικό από τα παλιά επανέρχεται στο προσκήνιο για να μας κλέψει τις εντυπώσεις από την μεγάλη θρεπτική αξία της. Για ποιο λόγο μπορούμε λοιπόν να καταναλώσουμε λαχανίδα;

  1. Δίνει πάνω από το 100% σε βιταμίνες Α, C, B6, απαραίτητες για την ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού, προστατεύοντας από ιώσεις. 
  2. Περιέχει τη λιποδιαλυτή βιταμίνη Κ, που βοηθά στην πήξη του αίματος και στην υγεία των οστών. 
  3. Περιέχει ικανοποιητικές ποσότητες από μέταλλα όπως φωσφόρο, κάλιο, μαγγάνιο, σίδηρο και μαγνήσιο, που είναι απαραίτητα για τον ανθρώπινο οργανισμό και αποτελεί μια από τις καλύτερες φυτικές πηγές ασβεστίου. 
  4. Περιέχει άλφα-λινολενικό οξύ, ένα ωμέγα-3 λιπαρό οξύ. Αν και η λαχανίδα έχει πολύ λιγότερα ωμέγα-3 από τα ψάρια, είναι ένας εναλλακτικός τρόπος για να λάβετε κάποια ποσότητα από αυτό το καλό λίπος στη διατροφή σας. 
  5. Είναι πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών φυτοθρεπτικών συστατικών, όπως η λουτεΐνη, η ζεαξανθίνη και το β-καροτένιο, που συμβάλλουν στη μείωση του κινδύνου ορισμένων μορφών καρκίνου, καθώς και στη καλή υγεία των ματιών. 
  6. Περιέχει μεγάλη ποσότητα φυτικών ινών, που βοηθούν στη λειτουργία του πεπτικού συστήματος. 
  7. Η θερμιδική της αξία είναι ιδιαίτερα χαμηλή- ένα φλιτζάνι από φύλλα λαχανίδας περιέχει μόνο 36 θερμίδες. 
  8. Μπορείτε να την καταναλώσετε και αποξηραμένη. 
  9. Έχετε τη δυνατότητα να φτιάξετε μια πίτα με αυτήν, όπως μας την έφτιαχνε η γιαγιά μας! 
  10. Μπορείτε να την καλλιεργήσετε και μόνοι σας, ακόμη και στο ηλιόλουστο μπαλκόνι σας.

10 logoi kale

  • Σοφία Βρυώνη Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Η Βρυώνη Σοφία είναι Διαιτολόγος Διατροφολόγος. Εργάζεται σαν διαιτολόγος σε κατάστημα με τρόφιμα και συμπληρώματα διατροφής παρέχοντας τις υπηρεσίες της καθώς και παρέχει διαιτολογικές υπηρεσίες κατ’ οίκον.

×
×