738
Διατροφή

10 λόγοι για να τρώτε μπανάνα

28 Απριλίου 2015
της Μαρίας Βησαροπούλου
  1. Βοηθάει στη ρύθμιση της πίεσης του αίματος, λόγω του καλίου που περιέχει.
  2. Βοηθάει να συσσωρευτεί ενέργεια στον οργανισμό και να διατηρηθούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα πριν από μια έντονη προπόνηση.
  3. Βοηθάει στην αντιμετώπιση της κατάθλιψης, λόγω των υψηλών επιπέδων τρυπτοφάνης, η οποία μετατρέπεται σε σεροτονίνη - ο νευροδιαβιβαστής του εγκεφάλου για την καλή διάθεση. 
  4. Περιέχει σίδηρο, που είναι απαραίτητος για την καλή λειτουργία του οργανισμού.
  5. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθούν στην ομαλοποίηση της κινητικότητας του εντέρου και στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας. 
  6. Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά- παρέχει επομένως προστασία από χρόνιες ασθένειες.
  7. Αποτελεί εξαιρετική πηγή πρεβιοτικών για τον οργανισμό, που προάγουν την ανάπτυξη των ωφέλιμων βακτηρίων στο έντερο.
  8. Παρέχει ανακούφιση από τη γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση και την καούρα.
  9. Προστατεύει από μυϊκές κράμπες κατά τη διάρκεια της προπόνησης και από τις κράμπες στα πόδια κατά τη διάρκεια της νύχτας. 
  10. Παράγει πεπτικά ένζυμα, που βοηθούν στην απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών.

  • Μαρία Βησαροπούλου Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    Η Βησαροπούλου Μαρία είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, απόφοιτος του τμήματος Διατροφής και Διαιτολογίας του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης. Εργάζεται στο δικό της διαιτολογικό γραφείο στην Καρδίτσα και ως εκπαιδευτικός στο δημόσιο ΙΕΚ Καρδίτσας και στα Κέντρα δια Βίου Μάθησης για την εκπαίδευση των ενηλίκων σχετικά με θέματα υγιεινής διατροφής.

     

×
×