738
Διατροφή

Ποιος θα βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά;

Ποιος θα βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά;

Photo source: www.bigstockphoto.com

Η μυρωδιά του ψημένου κάστανου στις πλατείες, στους πεζοδρόμους δημιουργεί τις γλυκιές στιγμές του Χειμώνα. Το Νοέμβριο τα κάστανα είναι εδώ!

Περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος Β και φυλλικό οξύ, τονώνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο το νευρικό μας σύστημα, μας λέει ο Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc., Δημήτρης Μπερτζελέτος.

Περιέχουν αρκετό νερό (52% περίπου), ενώ δεν περιέχουν πολύ λίπος (2,5 γρ/100γρ κάστανα), σε αντίθεση με άλλους ξηρούς καρπούς. Είναι δηλαδή ένας ολιγοθερμιδικός» ξηρός καρπός. Έχουν υψηλή περιεκτικότητά σε κάλιο και ταυτόχρονα χαμηλά επίπεδα νατρίου, οπότε φαίνεται να συμβάλλουν στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης.

Τα κάστανα περιέχουν σε κάποιο ποσοστό ω-3 λιπαρά οξέα, τα οποία είναι γνωστό ότι είναι ευεργετικά για τη ρύθμιση της κακής χοληστερόλης και την πρόληψη αθηροσκλήρωσης σύμφωνα με τον διαιτολόγο.

Τα 100γρ κάστανα δίνουν περίπου 2γρ πρωτεΐνης, οπότε σε συνδυασμό με άλλα λαχανικά ή προστιθέμενα μέσα στις σαλάτες μπορούν να ανεβάσουν την πρόσληψη της πρωτεΐνης (ιδιαίτερα χρήσιμα σε Νηστείες). Για το πώς μπορείτε να αποθηκεύσετε ή να καταναλώσετε τα κάστανα μεταβείτε στο ακόλουθο Link.

  • Δημήτρης Π. Μπερτζελέτος Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Ο Δημήτρης Μπερτζελέτος είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, με μεταπτυχιακές σπουδές στη Δημόσια Υγεία και στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Δραστηριοποιείται επαγγελματικά στην Τρίπολη, συνεργάζεται επιστημονικά στην ΠΑΕ Αστέρα Τρίπολης, ενώ παρέχει τις υπηρεσίες του στο Κέντρο Αποκατάστασης "Παλλάδιον"

×
×