Διατροφή

Το Τσαι στην καθημερινή μας διατροφή

04 Απριλίου 2011
1 λεπτό να διαβαστεί

 

Ξεκινάει ο χειμώνας και τι καλύτερο σε μια κρύα εποχή απο ένα ζεστό τσαϊ; Το τερπνόν μετά του ωφελίμου λοιπόν μιας έχει πλήθος ευεργετικών ιδιοτήτων για τον οργανισμό όπως ανέφερα στη ραδιοφωνική εκπομπή του Γιάννη Ιωάννου.

Στο εμπόριο μπορούμε να βρούμε πολλά είδη τσαγιού, αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να πάρουμε και πολλά είδη αντοξειδωτικών! Η απάντηση στο "ποιο τσάϊ να επιλέξω;" είναι ότι καταναλώνοντας μια ποικιλία τσαγιών παίρνουμε και μια ποικιλία αντιοξειδωτικών.

Το τσάϊ μπορεί να είναι και 4 φορές πιο αντιοξειδωτικό απο τη Βιταμίνη C, όμως έχει βραχυπρόθεσμη δράση γι΄αυτό καλό είναι να καταναλώνουμε περισσότερο απο ενα φλιτζάνι μεσα στη μέρα. Με τον τρόπο αυτό βοηθάμε και την ενυδάτωση του οργανισμού μας!

Έχει αντιβακτηριακή δράση και βοηθάει σε άτομα που έχουν διάρροια! Έρευνες έχουν δείξει ότι έχει μια θετική επίδραση κατά της οστεοπόρωση. Επίσης σε μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες που κατανάλωναν τσάϊ φάνηκε ότι είχαν 40-70% χαμηλότερες πιθανότητες για εμφάνιση καρκίνου.

  • Πάρης Παπαχρήστος
    Πάρης Παπαχρήστος Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Ο Πάρης Παπαχρήστος είναι Διαιτολόγος Διατροφολόγος, MSc, ιδρυτής του πρώτου portal διατροφής σε Ελλάδα και Κύπρο, όπου διατηρεί ένα πολυδιαιτολογικό γραφείο στο Παγκράτι, παρέχοντας διαιτολογικές υπηρεσίες.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.