Διατροφή

Τροφή για ενέργεια

14 Ιουλίου 2015
939 Προβολές
1 λεπτό να διαβαστεί
Τροφή για ενέργεια

Η καλή η μέρα από το πρωί –ή μάλλον από το πρωινό- φαίνεται, γι' αυτό τον λόγο δεν πρέπει να φεύγουμε από το σπίτι χωρίς να πάρουμε την απαραίτητη ενέργεια που μας προσφέρει ένα πλήρες πρωινό γεύμα. Τι θα πρέπει να κάνουμε για να έχουμε «γεμάτες μπαταρίες» καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας; Την απάντηση σε αυτό το ερώτημα έδωσα στη ραδιοφωνική εκπομπή του ΑΝΤ1 97,2 Fm, όπου ήμουν καλεσμένος.

Ο δημοσιογράφος κ. Ιωάννου, εν όψει των εκλογών, μου ζήτησε να δώσω μερικά tips στους πολιτικούς ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν στους γρήγορους ρυθμούς του πλούσιου προεκλογικού τους προγράμματος.

Το βασικότερο βήμα είναι το καλό πρωινό. Ο εγκέφαλος για να λειτουργήσει χρειάζεται καύσιμη ύλη που δεν είναι άλλη από τη γλυκόζη. Ένα πλήρες πρωινό που περιέχει ψωμί ολικής άλεσης, μέλι, ή γάλα με δημητριακά ή αυγό με φυσικό χυμό, ή τοστ με υλικά χαμηλών λιπαρών, μας δίνει όλη την απαραίτητη ενέργεια.

Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε, είναι τα μικρά και εύπεπτα σνακς ανάμεσα από τα κυρίως γεύματα. Είναι σημαντικό να είναι εύπεπτα ώστε να χρειάζεται μικρή αιμάτωση του στομάχου κατά την πέψη ώστε το υπόλοιπο να χρησιμοποιείται για τις υπόλοιπες διεργασίες του οργανισμού.

Κάτι άλλο που είναι σημαντικό να προσέχουμε για να έχουμε ενέργεια και διαύγεια όλη την ημέρα είναι η ενυδάτωσή μας. Κι αυτό γιατί αν είμαστε αφυδατωμένοι, μειώνεται σημαντικά η πνευματική μας λειτουργία.

 

  • Πάρης Παπαχρήστος
    Πάρης Παπαχρήστος Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Ο Πάρης Παπαχρήστος είναι Διαιτολόγος Διατροφολόγος, MSc, ιδρυτής του πρώτου portal διατροφής σε Ελλάδα και Κύπρο, όπου διατηρεί ένα πολυδιαιτολογικό γραφείο στο Παγκράτι, παρέχοντας διαιτολογικές υπηρεσίες.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.