640
Δίαιτα

Φοβάμαι μήπως κάνοντας δίαιτα χάσω μυϊκή μάζα, αντί για λίπος!

26 Νοεμβρίου 2012
1 λεπτό να διαβαστεί

Όταν ξεκινάμε ένα πρόγραμμα διατροφής, σκοπός μας είναι να χάσουμε το λίπος. Αυτό επιτυγχάνεται, όταν η απώλεια βάρους γίνεται αργά και σωστά, στηριζόμενη σε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο. Η γρήγορη απώλεια σωματικού βάρους, μπορεί να οδηγήσει στην απώλεια όχι μόνο λιπώδους ιστού, αλλά και στην απώλεια μυϊκής μάζας.

Πώς να περιορίσουμε την απώλεια μυϊκής μάζας;

Για να περιορίσουμε λοιπόν την απώλεια του μυϊκού ιστού, θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) συνιστά σαν ιδανικό ρυθμό απώλειας, μια μείωση της τάξεως του 0,5 έως 1 κιλού την εβδομάδα. Παράλληλα, η αύξηση της φυσικής δραστηριότητας είναι πολύ σημαντικός παράγοντας στην απώλεια βάρους. Είναι πολύ σημαντικό να αναφερθεί ότι η αερόβια προπόνηση χαμηλής έντασης μπορεί να βοηθήσει στην κατανάλωση θερμίδων, να βελτιώσει την ικανότητα του οργανισμού να χρησιμοποιεί λίπος, αυξάνοντας την λιπόλυση, αλλά δεν μπορεί να βοηθήσει τόσο στη διατήρηση της μυϊκής μάζας και του βασικού μεταβολισμού.

Φυσική δραστηριότητα για διατήρηση και αύξηση της μυϊκής μάζας

Αντίθετα, η άσκηση με αντιστάσεις και βάρη, βοηθά περισσότερο στη διατήρηση και την αύξηση της μυϊκής μάζας και κατά συνέπεια, στην αύξηση/διατήρηση του βασικού μεταβολισμού. Όταν η δίαιτα συνδυάζεται με ένα πρόγραμμα άσκησης, αυτό βοηθά στην απώλεια λιπώδους ιστού και στη διατήρηση της μυϊκής μάζας.

  • Μαίρη Σελανικλή
    Μαίρη Σελανικλή Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc. στην Κλινική Διατροφή

    Η Μαίρη Σελανικλή είναι Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, με επιπλέον μεταπτυχιακή εξειδίκευση MSc στην κλινική διατροφή. Τα τελευταία 5 έτη διατηρεί το διαιτολογικό της γραφείο στην περιοχή του Ζωγράφου.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.